Serieus?? Wat voor een flapdrol ben je dan. Wat een zielig persoon zeg
Nou Jet, gooi de baby er maar uit. Succes vannacht en ik duim voor een vlotte bevalling
selyna
Geplaatst: 17-04-20 00:21
Ik heb net gekeken (Vond het echt iets voor mij om per ongeluk te doen) Maar je moet daar echt wel een paar dingen voor doen Dus per ongeluk gaat niet Zo sneu dat iemand hier zijn plezier uit haalt
Heel veel succes en hopelijk wordt ze nu snel zonder de mee kijkers!
moorcats
Geplaatst: 17-04-20 00:23
Heel jammer, zeker jaloers ofzo? Heel veel succes en als het geboren is willen we snel fotospam!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 17-04-20 00:24
Michelle heel veel succes vannacht. Ik hoop voor jou dat het veulen nu toch echt snel komt. Jammer dat we niet meer mee kunnen kijken. Is wel beter voor mijn nachtrust. Dus ik ga zo maar eens slapen. Ik hoop toch morgenvroeg wel een berichtje te zien van het langverwachte kind.
Heel veel succes! Jammer dat ie er weer uitgeklapt is, kan alleen niet begrijpen waarom iemand zoiets zou doen Ik durf al nooit te reageren, bang dat ik ergens verkeerds op druk en ik niet meer kan kijken Op een goede bevalling met gezond veulen en moeders!
Nicje87
Geplaatst: 17-04-20 00:28
Je zou het nog via marestare.com kunnen proberen, maar kan het begrijpen als je daar nu geen zin in hebt en ik weet niet of dat gratis is.
Sweetgirl1
Geplaatst: 17-04-20 00:29
Jeetje wat een domper alweer. Bij andere deed ie het wel normaal.
Misschien Nicole even vragen wst zij had gedaan die bleef wel gewoon lopen namelijk
Zoals eerder door iemand genoemd kan het denk ik ook komen door zeer actieve chat...of is er afgelopen dagen ook al veel gechat( is dat een goed woord .. ?) Heb ik niet open staan.. dus geen idee
Jammer hoor...had vannacht graag weer mee gekeken..