Haha ja de volledige lijst is een heeeeele kleurboek. Ik denk (hoop) nog altijd merrie, bay dun en splash 1
Ik hoop op een splash dunskin. Dat lijkt zo mooi! Watvoor splash heb ik geen idee van haha, dat word me te ingewikkeld.Edit: En merrie natuurlijk
Ze kan natuurlijk niet kiezen wat ze nou moet maken, splash 1 of 2, tobiano, sw1 of 2, bay dun, grullo, de keuze is te groot Misschien moet je haar even influisteren wat je wensen zijn!
Haha ja als ik écht mag wensen, een smoky grullo splash 1+2 merrie dan Oké, en dit is NIET Missy, maar wel héél spannend... eerste Mo-baby on it’s waaaaaay
Idd, niet Kiki, maar Enola, palomino Quarter merrie... Missy doet niet mee, net alles weer hetzelfde test 7
En ineens 2 keer Ook Kiki is net bevallen van haar Mo-baby Palomino tobiano en bay dun (of grullo ) tovero
2 prachtige Mo babytjes.De palomino heeft volgens mij wat dotjes op het gezicht zo op de 1ste foto te zien.Knappe kids!Jeetje en Missy doet maar niet mee aan "hop hop, kom op veulen eruit"!
Wat leuk!! Twee mo baby’s Ik vermoed bay dun bij de baby van Kiki.. grullo wordt vaak nog wat lichter geboren dacht ik?