JoSav schreef:Als ik ooit nog eens een paard erbij wil, neem ik deze zeker in overweging. Klinkt bijna als een droompaardDankjewel. Als mensen eens wisten hoe mensgericht en betrouwbaar deze paarden waren dan was de vraag hier veel groter.
Niks geen capriolen door toeterend verkeer of wapperende vlaggetjes e.d.
Dankjewel. Als mensen eens wisten hoe mensgericht en betrouwbaar deze paarden waren dan was de vraag hier veel groter.
Niks geen capriolen door toeterend verkeer of wapperende vlaggetjes e.d. 
Gelukkig heeft ze zich geen pijn gedaan met de val op de poetsplaats. Dat zal voor zowel jullie als Manari best schrikken geweest zijn.
(fingers crossed)
Vandaag hebben we ook weer zo gelachen om haar. Ze leert snel. Vanavond met drie stukjes appel buiging aangeleerd. Lieve help, slimmerikje.
Ze is inderdaad nogal slungelig. Gisteren merkte de stalhoudster nog op, met enige schok, hoe enorm groot ze wordt (en gaat worden). Ja, dat was ons dus ook opgevallen, en idd net als haar toen ze direct naast mama stond. Ze wordt echt veel groter dan Muzanna en het zou me echt niets verbazen, als ze zo door groeit, dat ze de 160 meer dan ruimschoots voorbij gaat. Maar 160 is al een mooie maat - dat redt ze sowieso wel denk ik. 
leuk!
Al moet ik zeggen dat mijn man niet misstaat op Muzanna (toch handig, middentype) en zij redt de 155 zelfs niet. Maar, die echtgenoot van mij redt de 190 ook niet, hoor - 190+ is een ander verhaal. Dan moet je of een echt grote Teke (165+) of type tank Teke van rond 160. En nu moet ik ook bekennen dat ik al die Hollandse dames op van die kastelen persoonlijk gek vind uitzien, net alsof die amazone te heet is gewassen. Als je 180+ of 190+ met lange benen bent is het natuurlijk een ander verhaal.
opmerking.