Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Djuulsie en ik zijn eruit:
Op 21 april om 23:59:59 uur wordt er een smokeylino herrie geboren. Zo winnen we allebei (ik de voorkant, zij de achterkant)
Inmiddels krijg ik het vermoeden dat Daisy Fiore heeft uitgelegd dat je een veulen minimaal 350 dagen moet laten zitten![]()
Ik mag nog lang niet klagen, want officieel hebben we nog 9 dagen te gaan, maar ik zie ook weinig vooruitgang. Ok, haar banden worden steeds slapper, maar dat uier doet niets meer
Myrth, ik had ook 21 april gezegd, maar ik begin het te betwijfelen...
Muga, zou dat het zijn? Zou het wel helpen als ik 's nachts op de cam kijk en ze slaapt, dat ik haar door de cam heen wakker roep?
Lau schreef:Hmm, maar wat als het veulen niet van KFC houd? En veel liever een appel heeft? Dan staan ze daar straks voor niks met KFC en wortels![]()
pretty schreef:troost je,Vera doet mee met Fi denk ik en poept dan haar hengstveulen uit en jij krijgt die merrie
Muga schreef:Cynthia82 schreef:Djuulsie en ik zijn eruit:
Op 21 april om 23:59:59 uur wordt er een smokeylino herrie geboren. Zo winnen we allebei (ik de voorkant, zij de achterkant)
Inmiddels krijg ik het vermoeden dat Daisy Fiore heeft uitgelegd dat je een veulen minimaal 350 dagen moet laten zitten![]()
Ik mag nog lang niet klagen, want officieel hebben we nog 9 dagen te gaan, maar ik zie ook weinig vooruitgang. Ok, haar banden worden steeds slapper, maar dat uier doet niets meer
Muga, zou dat het zijn? Zou het wel helpen als ik 's nachts op de cam kijk en ze slaapt, dat ik haar door de cam heen wakker roep?
Roepen zal helpen ben ik bang... lokken met wortels is ook al achterhaald tegenwoordig... zullen iets moderners moeten bedenken... als Mac niet lukt... misschien is KFC een idee?
Cynthia82 schreef:Lau schreef:Hmm, maar wat als het veulen niet van KFC houd? En veel liever een appel heeft? Dan staan ze daar straks voor niks met KFC en wortels![]()
Ja, want zelf opeten is geen optiepretty schreef:troost je,Vera doet mee met Fi denk ik en poept dan haar hengstveulen uit en jij krijgt die merrie
IK.WIL.GEEN.MERRIE!
Muga schreef:Cynthia82 schreef:Djuulsie en ik zijn eruit:
Roepen zal helpen ben ik bang... lokken met wortels is ook al achterhaald tegenwoordig... zullen iets moderners moeten bedenken... als Mac niet lukt... misschien is KFC een idee?