Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vind Kim ook echt onwijs gaaf!
ik wa op visite bij jullie met mijn paard en we gingen met kim en de mijne buiten een wandeling maken. Dat ging niet helemaal soepel omdat ze schrokken en kim het voor een paar meter op het lopen zette om vervolgens te stoppen en door een meneer teruggebracht werd
vervolgens kwamen er 3 meiden op appaloosa's met touwhalster etc aan en die zochten een fotograaf of wij die wilde wezen waarna we de wandeling voorzette en uitkwamen bij het strand en daar verder liepen
Kortom hij was erg interessant
Ik ben dus niet de enige die raar droomt.
savieralover schreef:Leuke foto's!
Ik heb vannacht over jou en kim gedroomdik wa op visite bij jullie met mijn paard en we gingen met kim en de mijne buiten een wandeling maken. Dat ging niet helemaal soepel omdat ze schrokken en kim het voor een paar meter op het lopen zette om vervolgens te stoppen en door een meneer teruggebracht werd
vervolgens kwamen er 3 meiden op appaloosa's met touwhalster etc aan en die zochten een fotograaf of wij die wilde wezen waarna we de wandeling voorzette en uitkwamen bij het strand en daar verder liepen
Kortom hij was erg interessant