he godver San, wat poedersuiker dat Kaylee toch bevangen is, heel veel sterkte en maak je niet te boos op je zelf meis, je doet ook je best. Hoop dat ze zich nu snel beter gaat voelen met juiste behandeling en aanpak. Heel veel sterkte en hele dikke knuffel!!
Sterkte San! Knuffel voor jou en Kaylee. Misschien om je een hart onder de riem te steken de Harlinger die ik rij is 22 en chronisch bevangen. Hoeft als je er goed op let geen doodvonnis te zijn
Wat een pech dat ze dan toch hoefbevangen is.. Veel sterkte voor haar en voor jou
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-15 23:22
Bedankt iedereen.
Vond ik ook wel leuk die inspiratie van mij....
oke uitgejammerd,ik zet mijn schouders eronder en ga haar er doorheen slepen,ze is niet voor niets hier geboren en volgens Desert had zij mij uitgekozen toen ze bij haar mama in de buik zat,dus het zal allemaal wel een reden hebben.... Al is het alleen maar dat ik nog dichte potten medicijnen had staan net gekocht voor Desert,dus zonde om weg te gooien
Blonde staat weer als alien,vanmorgen was ze minikoe zo volle uier en ze heeft tovertieten die nogal wisselen,maar net weer vol en buik is anders nu,ze staat met hooi te spelen,maar Blonde heeft altijd aanloop van daaaagen nodig en normaal doet ze alles volgens boekje(behalve bij Cheveyo) dus... we wachten geduldig af
De cam in beweging krijgen twee opties: 1. San loopt naar camera en gaat er mee bewegen 2. neem je phone, tablet of laptop in hand en schud ermee
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-15 23:36
cobelens gedraag je
lovis kan iedereen helpen of haal ik nu mensen door elkaar???
lavendel64
Geplaatst: 10-02-15 23:38
Balen van Kaylee Sandra, sterkte ermee.Pony van dochter staat ook al sinds december bevangen geen verklaarbare reden ervoor veearts dacht aan cushing ivm met leeftijd maar dat was het niet.Veearts vertelde deze winter almeer niet te verklaren gevallen te hebben , komt het door dat rare weer of zo? Dochter mag ondertussen weer rustig gaan opbouwen. Komt met Kaylee en jouw zorgen ook wel goed heeft alleen tijd nodig.
Sylke104
Geplaatst: 10-02-15 23:38
Lovis is een held met cams aan de praat krijgen
Ik ben geen held, heb alleen maar goede ideeen
Gentlegiant
Geplaatst: 10-02-15 23:39
cobelens schreef:
Tsjakka SAN!!!
De cam in beweging krijgen twee opties: 1. San loopt naar camera en gaat er mee bewegen 2. neem je phone, tablet of laptop in hand en schud ermee
Bijdehandje Maar een bij heeft natuurlijk geen handjes
Thanks Astrid,bevangen kan veel redenen hebben dus dat kan voor jullie merrie ook gelden,bij Desert was ik toen heel ver... Hoe is het met Precious???Ben benieuwd naar de volgende Wynn babe bij jullie,maak je ook een topic???
cobelens we gaan je voortaan helder lichtje noemen