Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Al hoop ik echt dat ze het niet nog tot zondag volhoudt
en al zeker niet tot 1 april zoals iemand zei
. Lief dat jullie allemaal meeleven
. Mijn andere merrie was ook meer dan 3 weken overtijd gegaan en zij had ook liggen rollen en bokken en een uur daarna was haar veulen er
, zij had toen ook bijna niks van uier. Dus hopelijk gaat Vanille haar nadoen
. Al is Vanille haar uier nu wel al dikker dan hoe mijn andere merrie haar uier toen was.
straks als het wat opgedroogd is ga ik haar borstelen :

maar het schiet al op! succes met de bevalling, hopelijk niet morgen avond voor jou. keona schreef:Set_Elkol schreef:in de OP staat nog steeds dat moeder misschien zilver heeft maar de kans is groter van niet. Maar dat er zo'n fok wordt geplaatst is niet zo gek.
Oke,ik had ergens gelezen dat ze geen zilver zou hebben heb oom niet alles gelezen.heeft ze agouti?
keona schreef:Set_Elkol schreef:in de OP staat nog steeds dat moeder misschien zilver heeft maar de kans is groter van niet. Maar dat er zo'n fok wordt geplaatst is niet zo gek.
Oke,ik had ergens gelezen dat ze geen zilver zou hebben heb oom niet alles gelezen.heeft ze agouti?
. Veulentje zal 'gewoon' valk of smoky zijn
ik heb haar ondertussen al weer helemaal geborsteld en je ziet het al bijna niet meer dat ze voor varkentje heeft gespeeld
. Ik word er altijd zo gefrustreerd van als ze vuil zijn... en zeker als ze zo een bleke kleur hebben
.
de tint valk kan inderdaad wel wat verschillen
. En als ze sooty hebben kunnen ze heel donker zijn.