oh stel je voor dat ze buiten gaat bevallen........
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 16:49
pas bij 100 pagina's
nou veulie komt voorlopig niet hoor,die is geschrokken van de stem (lees viswijf)van dit vrouwtje
Ik had even mijn dag niet geloof ik en de middag begon zo mooi,ik was bezig meisjes namen uit te zoeken,iets van blauw/paars,zit een gedachte achter,kom ik aan zitten er 2 blauw/paarse pauwen in de wei,waar die nu vandaan komen en gister had ik ineens omat Niabi reekalfje betekent,dat dat jonkie kwam kijken,zoiets zou ook leuk zijn,lopen die pauwen door naar de buren staat daar een ree in de wei achter de paarden....die heb ik hier al in geen maanden gezien op de wei. Ik kon nog net foto maken met mobiel,maar hoe toevallig kan t zijn Wordt vast een meisje.....
en ik heb eendjes gered uit het gegraven rioolgat,katten dachten levend voer en waren aan het hengelen,dus toen heb ik even een keel op gezet,kon geen kant op want als ik weg liep om een emmer te pakken kwam er weer een kat.sta je daar te schelden... hond er voor neergezet,ik emmer gepakt,dat gat in gedoken(lekker) Kaya inmiddels moeder eend weg gejaagd dus die schreeuwde ik terug,jajaja met een volume,maar dier had bitterballen in haar oren,sta ik daar met 3 piepende pulletjes en nu??? Het verhaal liep goed af,moedereend stond aan de overkant daar is een sloot,ik heb ze losgelaten en moeders ging er heen.... Voor mij iets minder,heb een spier verrekt in mijn been ofzo....
Toen alle paardjes met kwalen en manke kip verzorgd,heb er even genoeg van levende haven
Nu het vee,zowel gezin als dieren thuis voederen...... Het leven is zo leuk
jeetje dat heb jij weer...ik vind nooit jonge eendjes...ja platte langs de weg.....
toen ik een klein meisje was vroeg, wenste ik altijd dat ik een doos met kittens zou vinden.....tja nooit gevonden...
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 17:23
Haha een hele doos vol nog wel al vanaf kind vind ik van alles,komt gewoon op mijn pad en kan niet net doen alsof ik het niet zie.. en sleepte het mee naar huis,van wilde kittens,loslopende hond tot nest eendjes,duiven,vogels,vaak gewonde dieren,een ree en zelfs een nest ratjes,vond mijn moeder niet zo leuk Hoe vaak ik niet een sloot ben ingedoken of een singel terwijl iedereen doorloopt.... Ach ja zal wel iets van lotbestemming zijn???Bosvrouwtje
Ben afgelopen weekend nog braaf in de ankers gegaan voor moedereend en kroos die de weg over wilde, met het koudbuffet en taart voor verjaardag moeder in auto, als dat geen dierenliefde is
San die dieren daar doe je het voor!! En ik zie het even helmaal voor me, vooral kaya met bitterballen in de oren
Toen ik klein was hebben wij een keer een eendje opgevoed. Was heel leuk en leerzaam! Verder vond ik ook altijd honden en katten en deze nam ik ook altijd mee.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 22:21
update ze is t zat zoals jullie kunnen zien,tieten vol,tepels niet,flubber muts en flubberbillen....
Hoe is Keet vanavond? Manlief is aan het werk op de laptop en ik kan alleen stilstaand beeld krijgen op de tablet. Dus steeds maar refreshen dan lijkt het net echt
Cam staat weer even aan en val meteen met de neus in de pies, wat een woest gedraai en getrampel voor een plas, ze mag blij zijn met zo'n stal, stel je voor ik moest al die meters maken op het toillet voor een plas(en dan heb ik een toillet waar je met gestrekte benen kan kakken, maar zo veel ruimt heb je toch ook weer niet nodig)
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 23:01
onpaard,ik heb thuis wel nachtkastje,mar geen tarzan en geen keet Hoe ze is....
net wat co net beschreef,ik zat in de startblokken,hart even in keel,zou het????en nu weer standbeeld,heb er een cam bij,alle kanten belicht..... Ze i boos,is het zat,beet naar me voor t eerst met singel aandoen.....
co wat weet je t toch goed te verwoorden,zou nu haar staart niet in mijn gezicht willen krijgen...ere rondje???
ik dacht ook zou het(zo de dag wel mooi afsluiten zo) maar er kwam te weinig vloeistof uit om het te verwarren met vruchtwater.
Zat ooit dagen te waken bij verzorgfjord en op moment dat ik naar huis ging, ging ze plassen, ik bleef 2 tellen staan en dacht jeeeeeeetje wat een plas en 10 minuten later lag er een veulie naast.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-14 23:11
Hihi.... Ze staat wel veel te piesen vandaag,althans perspiesen..... Ze zal wel op Rene wachten van t weekend..... Ik heb nu op de tv hier livebeeld,men die staart zwiept soms zo hard....