Moeder is 1.70, ook niet echt een kleintje. Ik heb Leon met 3 maanden gemeten op 1.32. Volgens de groeicurve zou hij dan rond de 1.78 moeten uitkomen . Nou denk ik niet dat dat gebeurt, maar ik denk wel dat ie genoeg maat krijgt.
Wat een gedoe om een passend leren halster te vinden voor een 3 maanden oud veulen zeg! De eerste was te groot (maat shet), de tweede te klein (maat foal) en de derde gelukkig goed! Dus dit knappe meneertje heeft nu een passend halster voor de keuring volgend weekend
Mocht er nog iemand een chique leren halstertje in maat foal zoeken (koperkleurige gespen), stuur maar bericht, want die ligt hier nu voor niks.
Op de tweede foto kijkt hij er maar bedenkelijk bij
Maar het staat hem heel goed en ik ben super benieuwd naar de keuring.
Krijgen we een (foto)verslagje?
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-23 16:48
Mijn eerste doel is, moeder en kind weer heel thuis krijgen. De rest is een leuke extra . Er gaan zeker foto's gemaakt worden, dus dat komt wel goed.
Knapperd
Ik ga hem wel missen hoor als ie straks naar zijn nieuwe baasje gaat. Ik heb zo mijn best gedaan om me niet aan hem te hechten, maar..mislukt, dus dat wordt gewoon janken tzt
Wat een lekker bonkie heb je daar! Ja, hij is nu wel echt bruin
AnnoNiemand
Geplaatst: 03-07-23 10:56
imaudy schreef:
Ja, hij is nu wel echt bruin
Uhm, hij was de hele tíjd al bruin.
Leuke foto van jullie samen, TS!
imaudy
Geplaatst: 03-07-23 14:56
AnnoNiemand schreef:
imaudy schreef:
Ja, hij is nu wel echt bruin
Uhm, hij was de hele tíjd al bruin.
Leuke foto van jullie samen, TS!
Als ik zeg wel echt bruin, dan zeg ik niet perse dat hij eerder niet bruin was he. De foto's in de volle zon gaven Leon een vostint, ws toch overbelichting ofzo.
Ik ben ook erg tevreden over Leon hoor! Wat ze ook van hem vinden zaterdag . Het is gewoon de regionale keuring van het Groninger Paard, en hij loopt dan mee in de veulenrubriek hengstveulens. Wat ik in het programma zag, zitten ze met 5 hengstjes in de ring, waarvan 3 van Löwenkönig. Ik ben ook erg benieuwd naar de andere veulens van deze hengst.
Nog even een paar fotootjes van vandaag. Na de storm konden ze nog even lekker buiten hun benen strekken en daar hadden ze ook echt wel zin in.
Met zus Elonia
Lekker takjes en blaadjes snoepen die van de bomen waren gewaaid
Ik heb het geloof ik al eens eerder geschreven, maar waar ik de meeste veulens gewoon schattig vind, heb ik bij hem gewoonweg ‘wow ben jij een beauty’ Ben ook reuze nieuwsgierig naar de andere veulens van Löwenkönig
karijn