Loopt die van jou ook wijdbeen, ik bedoel moeilijker?
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-20 20:08
dat zou mooi zijn knolselder
Dat hoop ik niet africanlady dat geeft zo’n rotzooi
burdie ze loopt al meer dan een week als een koe die vorige week gemolken had moeten worden
jorex 14 maart / hengst / bruin rambogirl 15 maart / merrie / zwart met bles en 1 wit voetje novaaaasje 16 maart/ hengst/ zwart-bruin [s]Lau07 18maart janinevv 20 maart / hengst / bruin la_lune 21 maart / merrie / bruin noisy 21 maart / merrie / bruin met wit voetje en blesje nonnekee 24 maart / merrie / zwart tinkert_tje 26 maart / hengst / zwart nannyrana 28 maart / merrie / bruin met 2 witte voetjes jolandje 29 maart / hengst/ zwart luna2006 29 maart / Merrie / bruin met wit voetje Birdie60 30 maart / merrie / zwart siersma 1 april /hengst / bruin met witte voetjes CharmFaith 2 april/ merrie / bruin Doenja 2 april/merrie/ bruin met witte voetjes en bles gonli 3 april / merrie / bruin Romy1234 3 april / merrie / vos marga 4 april / hengst / zwart yummy 4 april / merrie / zwart knolselder 5 april / hengst /zwart klijntje 5 april / hengst / donkerbruin met kopersnuitje moyra] 6 april / hengst / zwart [b]rocymax 8 april /merrie / zwart met blesje sheehan 10 april / merrie / zwart met iets wit en een wit kolletje stal_HD 12 april / hengst / bruin richard-van-marga13 april / hengst / zwart met kolletje of sneb jolmer20 14 april / merrie / zwart pepperrr 15 april /hengst / zwart lynnepinny 16 april / merrie / vos bles en witte voetjes lisa_22 17 april / merrie / zwart met blesje sweetiee 21 april / hengst / zwart met paar witte beentjes en een snebje of kolletje maylotje 21 april / merrie / zwart
Gokjes Poging 2 knolselder 17 april / hengst / zwart noisy 18 april / merrie / bruin met een blesje marga[b] 19 april / merrie /zwart met kol of sneb. [b]tinkert_tje 20 april / hengst / donkerbruin met 1 of 2 witte voetjes en wit kolletje stal_HD 20 april / hengst / bruin janinevv 21 april / merrie / bruin met kolletje nonnekee 22 april / merrie / zwart
Het komt er wel een keer uit,alleen balen dat je niet weet wanneer. Die wacht nog lekker tot het warm weer is.
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-20 21:06
het zal er ooit wel uitkomen idd haha
jorex 14 maart / hengst / bruin rambogirl 15 maart / merrie / zwart met bles en 1 wit voetje novaaaasje 16 maart/ hengst/ zwart-bruin [s]Lau07 18maart janinevv 20 maart / hengst / bruin la_lune 21 maart / merrie / bruin noisy 21 maart / merrie / bruin met wit voetje en blesje nonnekee 24 maart / merrie / zwart tinkert_tje 26 maart / hengst / zwart nannyrana 28 maart / merrie / bruin met 2 witte voetjes jolandje 29 maart / hengst/ zwart luna2006 29 maart / Merrie / bruin met wit voetje Birdie60 30 maart / merrie / zwart siersma 1 april /hengst / bruin met witte voetjes CharmFaith 2 april/ merrie / bruin Doenja 2 april/merrie/ bruin met witte voetjes en bles gonli 3 april / merrie / bruin Romy1234 3 april / merrie / vos marga 4 april / hengst / zwart yummy 4 april / merrie / zwart knolselder 5 april / hengst /zwart klijntje 5 april / hengst / donkerbruin met kopersnuitje moyra] 6 april / hengst / zwart [b]rocymax 8 april /merrie / zwart met blesje sheehan 10 april / merrie / zwart met iets wit en een wit kolletje stal_HD 12 april / hengst / bruin richard-van-marga13 april / hengst / zwart met kolletje of sneb
jolmer20 14 april / merrie / zwart pepperrr 15 april /hengst / zwart lynnepinny 16 april / merrie / vos bles en witte voetjes lisa_22 17 april / merrie / zwart met blesje la_lune 21 april / merrie / bruin sweetiee 21 april / hengst / zwart met paar witte beentjes en een snebje of kolletje maylotje 21 april / merrie / zwart
Gokjes Poging 2 knolselder 17 op 18 april tussen 22:00 en 6:00 / hengst / zwart noisy 18 april / merrie / bruin met een blesje gonli 18 april /merrie / bruin marga 19 april / merrie /zwart met kol of sneb. tinkert_tje 20 april / hengst / donkerbruin met 1 of 2 witte voetjes en wit kolletje stal_HD 20 april / hengst / bruin janinevv 21 april / merrie / bruin met kolletje nonnekee 22 april / merrie / zwart
stal_HD
Geplaatst: 14-04-20 21:24
Ja ik laat hem staan. Hoop ik dat het deze x wel eerder komt... Hihihi
Als de buik nu naar achter schuift en omhoog dan komt het. Hij hangt nu in het midden.
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-20 21:32
haha das mooi dan hoef ik vannacht niet 16x de wekker te zetten Ik begreep juist dat haar buik er klaar voor was Die is 2 weken terug meer naar beneden gezakt die zat veel hoger naar achteren . Trouwens die punt is langer haar Toen is het gedraaid want toen was ze heel onrustig. Ik vind het geweldig iedere keer die verschillende theorien. Iedereen denkt mee maare ik zie het allemaal wel. ik ben er van overtuigd dat alles in haar lijf er klaar voor is.
precies wij wel nu moet suzie dat nog even doorkrijgen
Birdie60
Geplaatst: 14-04-20 22:05
Wordt een knap veulen, suzie is gewoon de laatste puntjes op de i aan het zetten.
jesito
Geplaatst: 14-04-20 22:27
Birdie60 schreef:
Wordt een knap veulen, suzie is gewoon de laatste puntjes op de i aan het zetten.
Dat worden heel veel iiiiiiiiiiiiiiiii's dan
stal_HD
Geplaatst: 14-04-20 22:37
Weet je, je weet het nooit zeker. Wat bij de ene merrie werkt. Is bij een ander totaal niet. Dat maakt het ook zo lastig. Mijn ervaring is wel dat de buik van midden naar voor naar midden naar achter verschuift. Maar ook dat kan rap gaan. En hoeft misschien niet eens altijd zichtbaar te zijn...