Is het morgen zonnig in NL? Zo ja, dan komt mijn droom vast uit. En misschien waren de kleuren een beetje verbleekt in mijn droom en is het toch morgen een palomino hengstje. Hé! Nu ik erover nadenk, je droomt dus ook in kleur! LOL
Haha dat zijn mijn handige pavo voerpannen . Maar ze krijgt er gewoon netjes müsli uit, even een beetje om te snoepen terwijl Pas zijn supplement krijgt.
ach ach, het is voor haar toch ook zwaar! Zou ik ook moe van worden. En dat gefrut dan aan mijn tietjes, nee, laat dat veulen maar komen! Maatje skippybal is wel vol nu
Ik heb bijna medelijden met Kirs, als ze hier nijdig staat te doen naar de andere paarden wordt ze gewoon genegeerd en op bokt heeft boos kijken ook al niet een intimiderend effect .
Ik ben even naar huis geweest, hoef nu niet meer weg. Dus laat dat veulen maar komen vandaag of vannacht
Haha zal ik je even helpen met weer aan het werk gaan dan? Ze staat al de hele tijd super rustig te eten, dus ik denk dat het hem sowieso niet overdag gaat worden. Vannacht zou mooi zijn, maar dat is ook nog maar afwachten of ze dat redt.
Koper
Geplaatst: 16-05-17 13:50
Die blik!
Ik durf het topic al bijna niet meer te volgen. Niet zo boos kijken pony