Ik ben heel benieuwd naar de foto's die marije heeft gemaakt! Die zie ik morgen wel want ik vind het nu wel een mooie tijd om naar bed te gaan Mss kan ik dan morgen nog helder 2 proeven voorlezen hahaha
Ik moet telkens zo gniffelen hoe dat veulen daar rondjes aan het wandelen is als een bezopen bejaarde
Heeft Amy zn last van na weeen Marije?
edit: gaan liggen op willen staan kontje hoog en boem zo op dr snufferd Wat is t toch een schatje
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-15 03:57
Amy heeft altijd veel last van naweeën. Ze heeft al pijnstilling gehad, direct na de bevalling en nog een 2e dosis nadat de nageboorte eraf was. Ze doet het al een stuk beter als eerdere jaren, ze heeft aandacht voor haar veulen en eet tussendoor ook hooi. Ze reageert op het krimpen van de baarmoeder en iedere keer als het veulentje drinkt, gaat de baarmoeder weer krimpen (door hormonen) en ze heeft daar vaak wel een dag last van. Het is verder ongevaarlijk, alleen nogal sneu voor haar. Ze is gelukkig wel helemaal gek op haar veulen, Amy is ook altijd heel veel aan het praten tegen haar veulen, zachtjes knorren tot hoge gilletjes
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-15 04:08
Gentlegiant
Geplaatst: 08-03-15 04:10
Gelukkig maakt ze het verder goed en slaat de pijn stilling snel aan
Ja dat zie je er aan af idd ondanks de pijn is ze er heel wijs mee het veulentje zelf is ook al lekker levendig Die geluidjes daar kun je toch uren na luisteren ik zou smelten
Hier hebben we een veulentje die inmiddels al weer n paar weken oud is en dat dus doet heel zachtjes hinnekend op de grond liggen en knorrende geluidjes maken Dan kan ik echt voor de stal gaan zitten en genieten
Marije je hebt een geweldig veulentje erbij en ik heb onwijs veel respect wat je voor je paardjes doet zoals jou zouden er meer moeten zijn Hopelijk klopt de weers voorspelling en kunnen alle merrie's met veulens (en baasjes) lekker genieten van het zonnetje
Wat een onwijs mooie foto's geeft goed weer hoe trots Amy op dr baby is