Ik kan gewoon naar huis gaan en een vervangende opdracht doen... Maar als het dan niet komt krijg ik spijt want ik wilde volgende week niet gaan omdat we dan moeten presenteren.
Op de cam kijken kan wel, maar daar is helaas weinig van de bevalling op te zien. Ze staat lekker buiten in het zonnetje.
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-15 12:52
Rubber_Duck schreef:
Hoe lang is het van school naar huis? Zo lang mogelijk rekken dus haha. Als het echt komt zou ik maken dat ik thuis kwam!
Met een half uurtje ben ik wel thuis, maar ja als het een normale bevalling is dan is het dan al geboren natuurlijk als ze begint en ik krijg een bericht.
Na een lange dag school kwam ik thuis en zat de baby uiteraard nog lekker warm in mama's buikje! Uier is toegenomen vergeleken met vanmorgen, beide kanten zijn eindelijk bijna gelijk! Ph waarde is nog steeds 6.4! Het is nu wel lastig om de druppel op het hokje te krijgen, en soms ligt er een druppel op maar verkleurt er niks.
Ik heb zeker al namen in gedachten. De roepnamen heb ik ook al in het dikke buiken topic en in de app verteld dus dan kan het hier ook wel! Een merrie Aimy, een hengst Jayden.
Morgen mag wel trouwens, maar dan wel als ik thuis ben en niet tussen 9 en 17.
Leuke namen laura! Vind het ook echt namen die in het rijtje van je huidige pony's passen! Nu maar hopen dat ze snel bevalt en dat het allemaal goed gaat