Niet echt verandering vandaag. Uier zelfs iets minder, maar heeft wel hele dag op wei gestaan.
Ik heb wel het veulen super goed gevoeld en zien bewegen en schoppen. Dit is te zien en voelen aan haar uier. heb er een filmpje van. Zal straks posten. Zit nu bij haar in stal
kappiegirl
Geplaatst: 08-05-14 19:44
Spannend!!! Ze weet het wel in werk te zetten ineens hè. Ben toch wel benieuwd aan het worden naar haar uier. Dat veranderd wel rap ineens zal wel gaan vullen binnenkort. Weet niet zeker of ze nou wel eind mei gaat redden...Hoop het wel voor je.
Leeeuk filmpje, dat wordt vast een heel actief monstertje
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-14 07:09
nikysa90 schreef:
wat een geweldig filmpje, je ziet haar buik gewoon golven! Mooie naam voor het veulen 'Wave'
Haha ja dat is zo!! Toen ik mijn hand er onder hield, voelde ik het veulentje echt schuiven van de ene kant naar de andere. En volgens mij was het zijn ruggengraat dat ik voelde... Echt een geweldig moment!!!
Ik ga geloof ik nog nét op tijd dit topic volgen Ik heb niet alles gelezen (41 pagina's is pittig veel). Is er informatie gekomen over wie de vader van het veulentje kan zijn? Je hebt een hele mooie merrie!
Anoniem
Geplaatst: 10-05-14 21:03
Mariett schreef:
Ik ga geloof ik nog nét op tijd dit topic volgen Ik heb niet alles gelezen (41 pagina's is pittig veel). Is er informatie gekomen over wie de vader van het veulentje kan zijn? Je hebt een hele mooie merrie!