Narcissa schreef:Shetlanders en IJslanders zijn vergelijkbaar in vacht. Mijn 2 verzorg Shetten zijn ook al teddybeertjes(niet zo erg als mijn eigen jaarling IJs, maar die is wel héél erg
Zit deels ook in zijn bloedlijn)
Toch he, dat dacht ik al.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Narcissa schreef:Shetlanders en IJslanders zijn vergelijkbaar in vacht. Mijn 2 verzorg Shetten zijn ook al teddybeertjes(niet zo erg als mijn eigen jaarling IJs, maar die is wel héél erg
Zit deels ook in zijn bloedlijn)
Citaat:Goklijstje
Jona
Quir - 20 april - zilver palomino - hengst
Lyona - 21 april - zilver palomino - hengst
Fenja
Quir - 14 mei - grullo - merrie
Lyona - 25 mei - red dun bont veel wit - hengst
Silver
Lyona - 17 mei - zilver zwart met kolletje - merrie
Quir - 20 mei - zilver bruin - hengst
Ice
Lyona - 28 mei - grullo champagne (hz voor champagne en zwart) - hengst
Quir - 29 mei - amber champagne - hengst
Narcissa schreef:Super dat Jona het zo goed doetZe mag echt blij zijn dat ze bij jou terecht is gekomen!!!
Hier is Ismoli ook al aardig bezig met verharen. De Shetjes gek genoeg helemaal niet
Narcissa schreef:Ze ziet er ook echt zo ontspannen uitHeerlijk relaxed blikje in haar ogen...
Ismoli wordt goudkleurig als hij uit zijn vacht is, echt een heel speciaal kleurtje heeft hij. Ik zou eens moeten laten testen, ik denk dat hij zilvervalk is. Zo te lezen heb je Jona ook laten testen op zilver?
maj0 schreef:haha heerlijk dat filmpje
Tijd gaat snel he
Laylah2002 schreef:Ik ga ook volgen
Arbugdunni schreef:Zou bij het veulen van Jóna het zilvergen effectief zichtbaar kunnen zijn in de vachtkleur?
Muppett schreef:Wat een leuk topic en een gave paarden! Ik volg.
Zalig die ruimte die je voor ze hebt daar.
Arbugdunni schreef:Oh. Leuk filmpje van blije paarden
Zou bij het veulen van Jóna het zilvergen effectief zichtbaar kunnen zijn in de vachtkleur?
Ik ben alvast heel benieuwd naar de veulens Fijn om te volgen allemaal.
CrazyCat schreef:Arbugdunni schreef:Zou bij het veulen van Jóna het zilvergen effectief zichtbaar kunnen zijn in de vachtkleur?
Die kan ik voor je beantwoorden. Nee eigenlijk niet, want het verandert alleen haren met zwart pigment.
Echter heb ik nog geen vos met zilver gen gezien die niet blond was. Maar de vacht blijft vos.