Dat is gewoon dom pech hebben. 10 % van de drachten breekt af voor 35 dagen en die pech hadden wij nou net. Nu is het alleen afwachten hoe lang het duurt tot haar cyclus weer goed op gang komt. Dit kan snel gaan maar ook langer duren. Ik ga haar komende week goed opvolgen of ze hengstig wordt. Als dat niet gebeurt, wordt ze over een week nog eens gescand om er 100% zeker van te zijn dat er echt niks in zit (het is onwaarschijnlijk maar het zou maar gemist zijn nu en verstopt zitten). Als ze echt leeg is dan en er zit geen actie in de cyclus, dan spuiten we haar hengstig. Hopelijk kunnen we dan voor een nieuwe poging gaan.
Tot nu toe nog geen hengstigheid kunnen ontdekken. We gaan morgen scannen om te kijken wat er gaande is daar binnen. Heel stiekem hoop ik dat ze het vruchtje vorige week heeft gemist en het er nu toch gewoon nog blijkt te zijn... maar dat zal vast niet zo zijn.
He wat ongelofelijk balen zeg.. ben benieuwd naar morgen.. duimen dat ze snel weer hengstig wordt of dat ze het toch over het hoofd hebben gezien!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-24 09:47
Nou iemand had zich vorige week heel goed verstopt . Vandaag binnen 2 tellen in beeld, keurig met kloppend hartje en alles ziet er super uit. Elonia is gewoon nog drachtig, mijn gevoel zat goed
Dit is gewoon de tweede keer dat dit veulentje ons fopt he? Bij de eerste drachtscan zat hij/zij ook al verstopt en was eerst niet te vinden. De scanster zei toen eerst helaas, ze is niet drachtig.. en een paar tellen later oh wacht eens, het zit achter een plooitje verstopt!
Dus ja, dit belooft iets
Ik vind het nu nog een beetje op een baby- dino lijken, maar ik denk oprecht dat dit een heel leuk veulentje wordt. Ik ben erg overtuigd van deze combinatie, dus ik kan niet wachten
Jolien87
Geplaatst: 16-05-24 10:29
Er zit nu al karakter in hahaha. Maak je borst maar nat.
Ik vind het nu nog een beetje op een baby- dino lijken, maar ik denk oprecht dat dit een heel leuk veulentje wordt. Ik ben erg overtuigd van deze combinatie, dus ik kan niet wachten