Neen sorry! Het is saai/stil etc Uiers vorderen weinig en bij Dunno heb ik me misrekent dus die is nu pas rond de 320 dagen.
Wel hadden we Fleur even thuis voor de smid en die begint ook al uier te maken, die is altijd vroeg, die zit eind april op 320.
Verder vooral heel druk hier geweest met voorbereiden op het echte voorjaar, ze geven volgende week de hele week 25+ graden af, maar voor die tijd dus nog regen . Dat wordt dit weekend de weides slepen en deels afzetten zodat stukken echt even de kans krijgen om te gaan groeien.
Ben in Nederland dit weekend, voor hengstenkeuring van 't Stamboek. Morgen weer terug naar huis en dan zal ik eens blik werpen. Dochterlief heeft geen specifieke melding gedaan van enige veranderingen dus vermoed dat er weinig gaande is.
Meld zich!! Dunno is nu echt bijna uitgerekend, banden zijn slap, vulva hangt maar uier is maar zo-zo
Una heb ik terug gebracht naar d'r eigen kudde, nog steeds aan huis hoor. Ben beetje aan schuiven want binnenkort komt de nieuwe hengst deze kant op.
xYaartje
Geplaatst: 14-04-24 21:09
Ben een stille meelezer, maar spannend! Heel benieuwd naar het eerste veulen! En hoe staat het ervoor met Shandy? Of heb je die voor nu maar opgegeven?
ik volg even mee, als ik het goed heb begrepen staat posy bij jou en dat is een dochter van mijn merrie kelly? heb je die ook weer drachtig voor dit jaar. ik ben natuurlijk wel benieuwd naar kleinkind