Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Helemaal mee eens inderdaad, het karakter van Gen maakt voor mij echt het verschil.

Misty12, wat gaaf om een halfzus van Glamourdale te hebben! Fok je ook met haar?
 ), probeer nog af te studeren (als het goed is donderdag eindelijk scriptie verdedigen nadat ik een half jaar vertraging opliep doordat mijn begeleider met zwangerschapsverlof ging vlak voor mijn beoordeling en haar vervanger alles waardeloos vond, dus ik kon opnieuw beginnen) en daarnaast nog fulltime werken, voor mijn dochter zorgen en zorgen dat mijn huishouden een soort van onder controle is. 
 Ik heb permanent een hartslag van 140 zo ongeveer deze laatste weken, maar gelukkig moet ik nog iedere dag meer lachen dan dat ik moet huilen, dus we mogen niet klagen.

Lijkt bijna wel alsof ik dezelfde foto heb geplaatst, maar als je goed kijkt, dan zie je op de foto van vandaag muur op de achtergrond en bij die van gisteren niet. 

Doe ik morgen, want uit zichzelf schiet ze niet op.  

In de bak trok ze niet alleen uit zichzelf een paar sprintjes, maar ook bokkesprongen en kleine steigeracties kwamen voorbij.  
 Toen er later op de middag een merrie met veulen terugkwam van de hengstenhouder toen ik Gen naar stal wilde brengen, had ik ook ineens een hinnikende, steigerende wannabe-hengst aan mijn touw.  

Hopelijk waagt ze dat niet.