Het gaat gelukkig goed. De kleine drinkt actief en yula lijkt een chille mama. Daarstraks lagen ze samen te slapen. De kleine stond eerder op als Yula en ze stond meteen op om haar te laten drinken. Ik zie op de camera dat yula al sterker wordt vanachter gelukkig en stabieler. Zometeen komt de veearts controleren.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 29-04-23 08:57
Wat fijn dat je wist wat te doen en het nu zo goed gaat.
Gefeliciteerd! Jammer van de zware bevalling maar gelukkig is alles goed gekomen, het is een erg knap veulentje
nieky1993
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-23 16:58
Na 338 dagen is Yula bevallen van deze knappe dame Meet Lola van 'T Boesehof.
Normaal zou het een naam worden met de letter F. Ik kreeg veel leuke naam suggesties meer geen een vond ik echt passen . Dus heb ik toch maar besloten om van onze traditie van het alfabet af te stappen ( het is tenslotte ook mijn eigen paard en geen fokmerrie die bevallen is).
Yula is echt een goed moedertje. Ik mag alles met de kleine Lola , tegenover vreemde is ze licht beschermend maar zeker niet overdreven. Beide dames zijn nagekeken door de veearts en gezond verklaard. Yula moet wel nog flink bekomen van de bevalling. Maar met wat tijd en TLC komt dat zeker en vast weer goed . En Lola is tot nu toe echt een super chill veulen. Vind alles wel prima en geeft liefst de hele tijd kusjes