Mijn eerste mini/shet zag er nog erger uit en dat zal bij poow ook wel zo worden.
Vooral op het eind.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolandje schreef:ik vind haar er ook goed uitzien, dat kun je natuurlijk ook mooi zien omdat ze zo kort in het haar zit, mijn dames zijn echt teddybeertjes nuik heb trouwens ook een topic gemaakt, als je het leuk vind om ze te volgen staat de link in mijn onderschrift
loez schreef:Dan heb ik een echtscheiding aan m’n broek ben ik bang hahaha honden zou ik nog wel voor elkaar kunnen krijgen![]()
Alhoewel we nu een hond hebben die net zo groot is als de gemiddelde Shetlander
Zoolgangster schreef:Poow ziet er geweldig uit, ik begrijp trouwens dat er dus ook nog kans is op een bonte Spoow?
Snippergroen schreef:Haha wat wordt Poow al een heerlijk bolletjeKnappe mama is ze wel!
Calice schreef:Haha Loez, misschien ben je wel meteen verkocht als je hem/haar ziet.
Mits ik zelf afscheid kan nemen.
Vind het wel grappig (en eigenlijk ook wel fijn) om te horen hoe goed jullie haar (nog) in conditie vinden.
Merk dat ik zelf echt moet wennen aan dat ze een stuk ronder dan voorgaande winters aan het worden is.
Maar ze is verder niet vet op haar schouder of andere delen dus ik kan me er steeds beter bij neerleggen.
Bol buikje gisteravond.
[ [url=m/U3of32.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ze doet het goed met de kou, wel lekker warm ingepakt en zoals altijd onbeperkt goed ruwvoer.
[ [url=m/L0W5kh.jpg]Afbeelding[/url] ]