Dank allemaal. En inderdaad Ibbel: daar hebben we bij deze geen test voor nodig!
Maar goed: zij is iig heterozygoot dus zij zal tzt kleur kunnen geven ( van moeders weten we dat niet, die ga ik nu toch maar laten testen, toch leuk om te weten. Ik had gewacht omdat ik bij een duidelijk kleur veulen niet perse had hoeven testen. Maar nu ga ik het toch maar laten doen)
Awwhhh smelt gefeliciteerd Punz! Wat een prachtig veulen! Helemaal leuk dat het een merrie is Fijn dat de bevalling zo voorspoedig verlopen is, bedankt voor het delen van het filmpje
Gefeliciteerd! Dat zag eruit als een makkelijke bevalling
Martie
Geplaatst: 17-04-22 09:39
Och, wat mooi, gefeliciteerd Punz!! Dus nu al twee merries, goede start voor je fokkerij maar eerst dit hummeltje maar eens laten groeien. Ben erg benieuwd hoe ze zich ontwikkeld.
Oh, wat mooi !! Gefeliciteerd, Punzel en Punz ! En wat een geruststelling toch, hé, dat alles vlot verlopen is !
Leuk dat we allemaal de geboorte mee kunnen beleven hebben, met het filmpje !
En dan heb ik ook wat ik gehoopt had : een palomino merrietje Maar nu lees ik dat ze toch sowieso schimmel/wit gaat worden ... (ik zal het nooit begrijpen, die genetica)