De merrie word dit jaar als alles volgens plan verloopt gebruikt als draagmerrie voor een andere merrie op stal. Die is jong en loopt nog in de sport. Mijn schoonpaps wilde dat graag proberen, dus we zullen het beleven.
Mini spam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kevinsky schreef:Zo dat is a best veel tiet. Spannend!! De laatste dagen/week of 2 zijn ze er volgens mij echt klaar mee.
De merrie word dit jaar als alles volgens plan verloopt gebruikt als draagmerrie voor een andere merrie op stal. Die is jong en loopt nog in de sport. Mijn schoonpaps wilde dat graag proberen, dus we zullen het beleven.
Mini spam![]()
[ [url=m/gwyli8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uNrZ3n.jpg]Afbeelding[/url] ]
kevinsky schreef:Hopelijk heb je snel een veulentje! Ik merkte hier ook dat de merries op het laatst zich wat afzonderen van de groep. En helemaal als ze hun losse banden waggeltje krijgen.
Het kan niet anders dan dat ze een prachtig veulentje voor je aan het maken is.Bedankt voor de compliment iedereen
Ekora beviel op dag 346.
Ze word straks gebruikt voor onze keur eptm merrie van cohinoor maal nabab de reve. En de papa to be word new pleasure vdl. We zullen het zien.
Balko schreef:Ik denk dat Annabel eerder gaat dan Gali, die maakt zich mooi klaar!
Orange schreef:Kevinsky dat hoop ik ook, na het zien van jou knappe Donthargos veulen en alle andere knappe veulens hier op bokt en op stal begint het toch ech te kriebelen. Ga je ET doen? Ben heel benieuwd, hoop dat het makkelijk lukt.
Balko we gaan het zien haha, misschien heb ik wel een fopmerrie. En gaat het nog lang duren..
NibbitLotus schreef:Haar buik lijkt inderdaad meer naar achteren te zijn gegaan! Is haar kling ook al slap?
Ze gaan nog aardig gelijk op! Stip heeft dezelfde kristalletjes. Spannend!!
Oh en het is uiteraard je verjaardag! Gefeliciteerd! Wie weet heeft ze vanavond nog wat voor je in petto
Appeltje_1 schreef:Spannend!
Schattige biggetjes ook![]()
En gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
AMCM schreef:Oh spannend dit!
En wat ben jij een geluksvogel dat je nog een Haarlem-merrie hebt gevondentophengst.
NibbitLotus schreef:Geen idee in hoeverre dat verschilt. Zou inderdaad best kunnen dat het bij een mailden net wat anders is.
Aan de symptomen te zien wordt het geen verjaardagscadeau, maar ze kunnen je ook zo voor de gek hebben en opeens er wat uit poepen…
Balko schreef:Ik vind kling zo’n hilarisch woord. Waar komt t eigenlijk vandaan?
kevinsky schreef:Hahaha kling is volgens mij echt een bokt woord. Ik kende het ook niet tot ik in het dikkenbuiken van 2020 topic kwam.
Hoe gaat het nu met je merrie Orange? Bij ons maiden merrie viel vooral haar gedrag op. Haar lijf leek nog niet klaar, maar niks was minder waar. Uier, banden en kling kunnen een indicatie geven. Maar het gedrag was bij ons de alarmbel. Ze kwam uit het land en ging direct liggen en at haar avond brokjes niet op.
Sam, aka Samoerai is ondertussen een vrolijke race monster gewoon. Heel lief makkelijk en sociaal veulentje.![]()
[ [url=m/4GpzYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]