Sansa schreef:Voor mij is dat (wat hierboven geschreven is door Davina9 en ShaNel16), precies ook zo. Ik zoek echt een "soulmate" in mijn paard. Waarmee ik kan groeien en van kan leren. Hoe gaaf zou het zijn om een paard te hebben die jou ook heeft gekozen? Nu zijn AT's ook nog zo knap, dus ze staan al voor jaren (lees 20 jaar) op mijn wenslijstje.
Ik zou echt zo graag je aanbod om op visite te komen aannemen, JoSav! Moet het even aankijken hoe het zit met Covid19, aangezien ik vanuit Denemarken kom rijden. Maar dan zou ik rond kerst in NL zijn!

Piekosjj schreef:Misschien kan ik je onderweg oppikken Sansa?

Varekaj schreef:Een meeting bij Josav, kan Muzanna alvast een eerste selectie maken

Ik ben voor!

Jullie zijn van harte welkom hoor! Al ben ik momenteel door omstandigheden niet de ideale gastvrouw.

Tekes moet je ervaren vind ik dus dan is een bezoekje kan ik alleen maar aanraden. Toen ik mijn eerste Teke zag was ik verkocht moet ik eerlijkheidshalve wel bekennen.
Morgen zitten we op 3 maanden dracht.
Gisteren weer eraan herinnerd dat mijn paarden toch echt heerlijk betrouwbaar zijn. Manlief stond met de honden op een pad om te gaan wandelen waar vaker mensen met hun paard kruisen om ook te wandelen en er ging er bijna een aan de kletter vanwege onze wolfhond. Die deed niks overigens, maar dat was voor dat paard al teveel blijkbaar.
Dan denk ik aan de keren dat mijn merrie opdringerige en zelfs agressieve honden zo zacht als kon en zo hard als moest op hun plek zette als we daar onderweg mee van doen hadden. Mijn merrie heeft zelfs meermalen mijn hond die mee was verdedigd. Zonder brokken te maken, puur terug drijven en toegang tot de hond ontzeggen (cutting maar dan met honden!) was meestal al genoeg.
En ons veulen die ons al met 4 maanden oud beschermde.
En alleen als het moet, anders lief tegen mens en dier.
Gewicht in goud waard.

Haha al die smileys.

Ik heb nog recente foto’s van Manari. Als er interesse is in dit topic plaats ik ze ook wel hier, of maak ik het me makkelijk en plaats ik een link naar de foto’s zodra ik ze online heb. Maar mooie nakomeling kijken is wel leuk, toch? Beetje opwarmertje voor Muzka II.
Muzanna is dit keer overgeslagen met foto’s want daar moest de smid eerst bij.
Over 1/1,5 week laatste scan!
Overigens dat samen groeien: ik spreek zowel voor mezelf als mijn man wanneer ik zeg dat in ons geval dat hele romantische beeld 100% klopt. Tuurlijk zijn we zelf ook weleens slecht gemutst maar die band onderling is haast telepatisch hoor. Ik denk het zij doet het.