En je hebt weer een stel hele mooie foto's gemaakt! prachtig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hasufel schreef:Beste wensen! Leuk zijn ze, allebei
Hoe is het met de kleine Zweed?

Ze is zo lief 

mijn Solo is met 58 dagen veilig
dus we lopen lekker gelijk op nog 78 tot 340 dagen
JoSav schreef:Wat een enthousiaste merrie heb je!
Ben nog druk aan het lezen maar volgens mij is ze overal voor in.
Ik gok een hengst op 18 maart en een merrie op 1 mei.
Zal voornamelijk meelezen.
Leuk dat je het hele topic doorleest. Die van jou volg ik ook! Is goed
Denk dat de meeste dat doen.
Met mijn meisje. Eigenlijk heeft ze al verlof, maar wat vond ze het geweldig! Niet in stap te krijgen
Ze paste alleen echt niet meer

Nog even scherp stellen en beeld wat bijdraaien. Maar we zien weer wat!

Heb je gokje nog even aangepast naar kleur
Jammer dat overdragen, je wilt ze al zo graag zien
Wat dat betreft ben ik blij dat ze tot nu toe een snelle oven heeft! Zal je zien dat ze nu een jaar draagt 

Ik heb uitgezocht; Markus , Herre en Wolter. Nou was Wolter op de keuring zelf wat lauw en niet spectaculair. Maar op eerdere filmpjes en beeldmateriaal spreekt hij mij al een tijdje aan. Daarbij komt hij uit dezelfde moeder als Omer. Dat pakte ook erg goed uit
Ik vond Gosse ook een fijn dier. Heel los en mooie ruime bewegingen met een goed aangesloten achterbeen. Die hou ik even in de gaten
Zolang Zilver blij en gezond is mag ze veulentjes blijven fokken. Natuurlijk wordt ze goed in de gaten gehouden 

Ze vond het wel weer erg leuk! Maar sorry meisje, als de baby geboren is maar weer

Weer regen... en blubber

Echt aftellen voor Zilver! Iets meer dan een maand is ze veilig. Kan niet wachten, zo benieuwd naar het bont patroon
LyonaHorse schreef:Ze hebben allebei al mooie buikjes!
Vind ze zo schattig met drachtige buikjes
Goh wat duurde januari lang
Nog even en het is maart!
Verstandskies komt erdoor en nu een ontstoken mond, keel en oor. Erg vervelend. Kan al een paar nachten niet slapen. Dan maar heel rustig de paarden verzorgen en wat proberen bij te slapen

Ik heb er al eerder last van gehad maar dat was maar een lichte zeurende pijn. Nu een heel dik hoofd, ontsteking en koorts erbij. Gelukkig heb ik een lieve dokter die pijnstilling heeft voorgeschreven. Maandag gaat ie er uit!
en inderdaad nog lekker jong
Mer1980 schreef:Nou beterschap in ieder gevalen inderdaad nog lekker jong

En Zilver heeft een skippybal ingeslikt, wat is ze rond... Sterkte bij de tandarts!