Hihi beetje je vader gniepen.. Als ze gelijk op 320 bevalt is wel makkelijk!
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-21 21:33
Dan heb ik nog geen vakantie dus liever niet Ik heb pas op dag 334 vakantie
304 vandaag.
Morgen middag gaan we even rustig aan een stukje wandelen. Rustig aan met hapjes gras. Is een mooi bloesem plekje in de buurt en zag dat die nu perfect in bloei staat
Oh dan moet ze op de 334e dag bevallen, even met haar afspreken! Lekker bol hoor, over een maand zal ze dan wel helemaaal ontploffen.. Jaah de bloesems zijn mooi nu! Ik zat ook al te kijken maar de bloesems die ik zag vind ik iets te ver. Maar ik heb gave actiefoto's gemaakt.
Ze vond het heerlijk Op de heenweg beetje sloom, maar op te terugweg moest ik haar af en toe echt tegenhouden, ze werd ontzettend fris En wanneer ze andere paarden zag, moest ze natuurlijk wel even laten zien hoe goed ze kan showen
Wat is Poppy een knap dametje zeg Ik kom nog snel je topic volgen
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-21 21:09
Nog op tijd Ze maakt nog geen uier maar is wel zucht te zien.
Fflur is inmiddels ook weer thuis Dus ons groepje weer compleet. Mogen nog niet bij elkaar, met zn drietjes op een paddockje gaat niet goed. Lon en Fflur zijn geen maatjes. Hopelijk volgende week de hengst zijn weitje klaar en dan kunnen ze samen in de wei.
Ze heeft echt alle kleuren gehad, valk, zwart, bruin, nu grijs
Maar oh wat was ze lelijk Kwam vaker mensen tegen die dan zeiden, wat een schitterend veulen/jaarling. Oh echt, waar dan Maar gelukkig helemaal goed gekomen
Nee dat veranderd niet he, ik vind Malik ook dezelfde uitdrukking houden, in zijn familie zie ook datzelfde mondje vooral.
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-21 21:06
Poppy lijkt ook wel wat op moeders , en die lijkt weer veel op haar vader vind ik. Leuk om te zien altijd. Maar ze lijkt vooral op haar vader 'Cookie'. Eventjes fotootje van eigenaar haar FB gestolen..
Enneh, er is wat bezig daar beneden!
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-21 20:34
De laatste loodjes...
Daar beneden geen vorderingen. Banden lijken wel steeds slapper te worden.