2 knappe ouders
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Finnea schreef:Welkom nieuwe volgersDie krulletjes zijn inderdaad erg schattig maar na een week of 2 knip ik de puntjes er al af
Dat houd ik dan steeds bij zodat er met een maand of 2 tot 3 al een boogje op zit. Hoort er wel bij vind ik
Finnea was vandaag weer lekker vrolijk, 293 dagen drachtig![]()
[ [url=m/b9pEhc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Finnea was echt TE schattig als veulen
Ro0sje schreef:Leuk! Ik volg ook graag!
absque_dubio schreef:Finnea schreef:Welkom nieuwe volgersDie krulletjes zijn inderdaad erg schattig maar na een week of 2 knip ik de puntjes er al af
Dat houd ik dan steeds bij zodat er met een maand of 2 tot 3 al een boogje op zit. Hoort er wel bij vind ik
Finnea was vandaag weer lekker vrolijk, 293 dagen drachtig![]()
[ [url=m/b9pEhc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe ziet dat eruit als veulen? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Bij Finnea was de streep in het begin heel licht (grijzig), dus was het moeilijk in 2 laagjes knippen. Pas na een jaar ongeveer werd dit steeds zwarter

Ik stond haar vandaag op een afstand te bekijken, te ver om de buik goed te zien. Maar ik zag haar hoofd twee keer achter elkaar omhoog bewegen, dat is meestal haar reactie op getrappel van binnen
Ze lijkt het heel gewoon te vinden en reageert absoluut niet geïrriteerd, mooi om te zien 
lijkt net alsof ze een skippybal hebben ingeslikt.
Hinde us nu 316 dagen. Dus aardig gelijk op