Of Mustang, maar als je de Mach E ziet, wil je dat liever niet ( dit was op een paar modellen in de jaren 80 en 90 na, mijn droomauto, vooral de fastback, tot ik de Mach E voorbij zag komen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Yavanna schreef:Ik lees ook al even mee, benieuwd, wat dacht je van Koeniseggiseggisegg?
Of Mustang, maar als je de Mach E ziet, wil je dat liever niet ( dit was op een paar modellen in de jaren 80 en 90 na, mijn droomauto, vooral de fastback, tot ik de Mach E voorbij zag komen)

xPabloBokt schreef:Yavanna schreef:Ik lees ook al even mee, benieuwd, wat dacht je van Koeniseggiseggisegg?
Of Mustang, maar als je de Mach E ziet, wil je dat liever niet ( dit was op een paar modellen in de jaren 80 en 90 na, mijn droomauto, vooral de fastback, tot ik de Mach E voorbij zag komen)
Ik dacht er serieus aan toen ik de vorige pagina zat te lezen, die Koenigseggeggeggeggegg![]()
Pagani is misschien ook een leuke
Kan vind ik voor beide geslachten. Misschien Zonda of Huayra (modelnamen van Pagani) voor een merrie?
geboren in 2015
gave naam en prachtig veulen!
vind het daardoor meteen een wat vrouwlijkere naam.