Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
josie schreef:Wat ik graag zou willen zien is dat je nu even zou oppotten, dus niet meer uitmesten!!
xPenny schreef:wilmatj schreef:Het aangeven is verstandig! maar heb je ook een back up plan? Stel hij wordt boos of weet ik veel wat?
Rustig blijven![]()
Mijn vriend gaat niet mee, aangezien hij altijd zegt wat hij denkt. Dat lijkt me niet handig in deze situatie.
Die kon toen buiten de poort gaan wachten toen... Was extra drama wat ik niet echt kon gebruiken op dat moment, lol. < Ik was achteraf wel blij dat hij het zo opnam voor mij enz. en ik had gewild dat ik zelf mondig genoeg was geweest tov de staleigenaar op dat moment maar ik was gewoon over de zeik ook ivm m'n paard die gestresst was e.d. Maar het voegde helaas weinig positiefs toe aan de situatie op het moment zelf haha.
bigone schreef:Zorg dat je de boel via de camera goed in de gaten blijft houden. Het vervelende van dit gesprek is is dat hij denkt dat je hem geloofd en er dus geen enkele reden is waarom hij het nog niet eens zou doen. Toch wel heel toevallig dat hij net nu over de kosten begon!!