Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we hebben nu zo lang gewacht, die paar extra dagen eventueel kunnen er ook nog wel vanaf 
en ze gaat tot nu toe ontzettend kalm met iedere situatie om. Ik fietste altijd met haar naar de dierenarts, en toen kwamen we op een dag zo'n rijdende hijskraan achtig ding tegen op het fietspad... Ik al afgestapt, maar we konden nergens naartoe uitwijken, die jongens stopte ook niet, maar ze liep gewoon door alsof er niets aan de hand was
Daarbij weet je het wel als ze iets niet fijn vond, dan moet je eerst bewijzen dat het wel fijn is. Ze heeft me ook zoveel steun geboden toen mijn oude (eerste) pony overleed. Dus ik ken haar zo goed als door en door, dus ik denk wel enigsinds in te kunnen schatten wanneer het echt menens is gelukkig
dus we zijn niet iedere keer teleurgesteld haha. 

Grappig hoe dat zo kan vertekenen 
Sorry mensen....
)

en daarna lag het veulen direct anders, je zag echt een beentje tevoorschijn komen in de buik. Het komt echt steeds dichterbij! Ik ben zooo benieuwd wat ze ervan gebakken heeft 

we zijn inmiddels van helder gelig vocht naar wat meer troebel wittig gegaan, met nog steeds een pH van 6.5. Ik verwacht het vandaag nog niet, maar we gaan wel steeds een stapje de goede kant op!