Ik kwam in het spel wat ik nu speel, Skyrim, een geweldige toverstaf tegen met de naam Wabbajack.
"A blast from Wabbajack with an unpredictable effect"
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Evita_3 schreef:Nou, ik snap ook dat je het spannend vind! Ik kon vorig jaar ook niet wachten tot mijn veulen geboren werd.
Ze maakt vorderingen! Maar geduld is een schone zaak. Ik denk dat ze haar veulentje nog even voor zichzelf houdtMaargoed, je weet het nooit he!
maar durf geen uitspraken te doen
nu voelt het ondertussen of ik een eeuw aan het wachten ben pffff.... Ik zat laatst met mijn moeder in de auto en toen zeiden we nog van wist je nog in mei, ohh 11 maanden dat duurt nog lang
zijn voorbij gevlogen
denk dat het voorweeën waren.... Buik vorm is ook veranderd. Ze slaapt nooit plat dus dit was wel opvallend... Erna stond ze weer op, dit was 4 uur vannacht.
Ilja_1997 schreef:Geeft ze al melk? Voorweeën heeft die van mij een maand lang gehad
Ilja_1997 schreef:Die van mij gaf 6 uur voor het veulen pas melk toen ik in haar speen kneep. Verder niks te zien, was maar goed dat ik dat nog even deed voordat ik naar bed ging.
Je kunt gewoon heel zachtjes id speen knijpen, dan zie je het snel genoeg.
succes met alles, spannend!