Francis had ik je al gefelicteerd???oh ja maar niet hier.... Dit is echt een Keet streek en wat zou het bijzonder zijn als oma Keet ook de ontstopper gebruikt nu..op de verjaardag van haar dochter en kleinzoon.....
Haha dit soort ervaringen hebben wij ook bij die zwarte.... Ging het alarm vannacht, lag de zwarte kat naast de wateremmer, half slaperig er ligt een veulen niet dus... Ik denk dat ik eens gek ga doen, straks nog een melktest proberen kijken wat die tovertieten nu doen
Je krijgt er tenminste nog wat uit . Hier had ik gisteren lege hangzakken Echt alles waar keet in voorkomt is mogelijk
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-18 09:39
ik heb geen wortels....
loez nog iemand die kan lachen dan
oedsje wil je erover praten?over je lege hangzakken bedoel ik
stomme testen ze is van de kleuren lichtgroen naar blauw paars, dus komende weken nog geen veulen, goh hadden we dat al niet vaker Als de melk eenmaal aan het dalen is kan die nooit de meer omhoog, nou laten wij die dan hebben met haar tovertieten
pretty
Geplaatst: 30-05-18 09:40
Lege hangzakken en een veulen dat is iets wat alleen mini's kunnen. Keet zoekt het in de kleurtjes,is niet zo van het geel of oranje of lichtgroen. Ziet liever paars.
Of stiekem is het veulen al geboren en speelt het verstoppertje
speurneusc
Geplaatst: 30-05-18 10:54
kijk eens onder de waterbak dan?
cam
Geplaatst: 30-05-18 10:59
Zou met deze hitte toch best graag die baby kwijt willen. Maar blijkbaar denk Keet er anders over. Misschien het volgende veulen in de winter laten komen.
Oedsje gefeliciteerd met je mooie meisje. Wat een schatje. En volgens mij lijkt ze erg op haar moeder. En we willen best meer foto’s zien hoor.