Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik volg mee
bij mijn merrie heeft haar zoon 10 maanden bijgelopen en de adoptie zoon ook een half jaar. Die is tussentijds gecastreerd, haar eigen zoon nog geen balletjes te vinden
maar gaat zodra het kan ook onder het mes.
dus stiekem hoop ik op bont meisje maar alles is welkom

LukieBradley schreef:Ach die paar weken op straks alle jaren!
Komt wel goed joh, ze zeiden tegen mij dat het niets uitmaakt om jong te castreren trouwens maar dat ie hooguit niet zo stoer word.
De jongste is met een half jaar gecastreerd ongeveer en hij schiet spontaan alle kanten uit in de groei.
Vroeg castreren is imo niet eens zo slecht want boss zijn wondje was zo dicht en heeft nergens last van gehad
Maar ben het ermee eens dat een merrie makkelijker is !
Wordt dat toegestaan ivm keuringen? Ik wil keer keuring lopen met het frutseltje.
tw pommetje en chi) met caravan op vakantie in ons mooie nederland
.
voor de achterblijvers freddy en mannetje de katers Gio de stokoude herder en natuurlijk drachtige Jaquelientje.
daar vinden oppassers en vakantiegangers elkaar met gesloten beurs)

LukieBradley schreef:He wat een goed idee zon oppas service!
Ideaal bedacht toch ! Kan ik hier ook wel doen met de Efteling om de hoek

jojoleinee schreef:LukieBradley schreef:He wat een goed idee zon oppas service!
Mocht je ooit iemand nodig hebben, bied ik graag mijn vriend en mezelf aan
Ik (en hij soms stiekem ook wel) ben gek met paarden en we hebben een abonnement op de Efteling dus super leuk om in de buurt te zitten!
Sorry even offtopic....
Jaquelientje is leuk, iedere keer als het topic voorbij komt kijk ik even of het kleintje er al is
das nog ff wachten. 29 mei is ze 300 dagen en safe heb ik begrepen. Ze heeft in verleden 4 zonen en 4 dochters gehad 4 zwart en 4 zwartbont.ik hoop op mooi bontje natuurlijk
...en voor mij mag het half Juni wel komen 
jojoleinee schreef:LukieBradley schreef:He wat een goed idee zon oppas service!
Mocht je ooit iemand nodig hebben, bied ik graag mijn vriend en mezelf aan
Ik (en hij soms stiekem ook wel) ben gek met paarden en we hebben een abonnement op de Efteling dus super leuk om in de buurt te zitten!
Sorry even offtopic....
Jaquelientje is leuk, iedere keer als het topic voorbij komt kijk ik even of het kleintje er al is
maar is heel makkelijk
van voor de dracht met zelfde dekentje en nu;

gatsie jammer, wel voelen schoppen geeft toch altijd wat zekerheid dat veulen levendig is daarbinnen. Ik ben best geschrokken van dat nare trieste verhaal in een van de andere topics van dat overleden veulentje (in de buik dat er niet uitkwam) Onzin natuurlijk...meestal gaat het goed, maar toch... zit er naar duveltje
in mijn oor te kletsen, ff platmeppen dat ding
??? Schop eens
tshjaa, over die “aanwijzingen” ( dikke hals, langer dragen) hoor je wel meer en ik heb het wel eens met de DA erover gehad, hij vond het vooral lariekoek.