Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
en moet nog wat uitvouwen. Hij heeft een grote witte vlek op zn kont waardoor dus ook zn staartje volledig wit is

linda2008 schreef:jaaagefeliciteerd!!!
en wie had blauwe ogen verwacht...ik moest serieus even nadenken of Star niet de papa was haha!
vind het zo gaaf!Dustinlover schreef:Is die niet losgebroken geweest![]()

Happy1oor schreef:[ [url=m/iiynpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c0z4Nk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/37ZxNo.jpg]Afbeelding[/url] ]papa Hummer
Prachtig ventje proficiat. Ik verwacht 1 Juli mijn eerste shetlandveulen bij Jaquelientje (ook op dit topic) en heb zoveeeeeeel vragen...hoop dat ik het allemaal goed ga doen.
Maydine schreef:hahaha ik zal wel weer iets fout hebben gedaan. Nee Jaquelientje krijgt een veulen is haar eigen topic. Gewoon met mijn premiemerrie en stamboekhengst hobbyveulentje voor mezelf. Zij ervaren ik totaal niet dus ik volg al jullie ervaren topics op de voet in de hoop extra bij te leren voor als Jaquelientje gaat bevallen in Juni (1 Juli uitgerekend) dus als jullie tips hebben...ik ben spons hoor gooi maar...Happy1oor schreef:[ [url=m/iiynpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c0z4Nk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/37ZxNo.jpg]Afbeelding[/url] ]papa Hummer
Prachtig ventje proficiat. Ik verwacht 1 Juli mijn eerste shetlandveulen bij Jaquelientje (ook op dit topic) en heb zoveeeeeeel vragen...hoop dat ik het allemaal goed ga doen.
Bedankt voor de felicitaties en wat leuk dat je ook een veulentje verwacht. Altijd erg spannend maar ook erg mooi om mee te maken!![]()
Kan het kloppen dat je het verkeerde topic hebt aangeklikt? Dit is namelijk het veulentopic van mijn eigen paardjes.. Omdat je verwijst naar Jaquelientje eerder in dit topic, geloof niet dat dat klopt?
mvdbijl schreef:Wat een leukie! Blijf fan van zulke blauwe oogjes

Happy1oor schreef:hahaha ik zal wel weer iets fout hebben gedaan. Nee Jaquelientje krijgt een veulen is haar eigen topic. Gewoon met mijn premiemerrie en stamboekhengst hobbyveulentje voor mezelf. Zij ervaren ik totaal niet dus ik volg al jullie ervaren topics op de voet in de hoop extra bij te leren voor als Jaquelientje gaat bevallen in Juni (1 Juli uitgerekend) dus als jullie tips hebben...ik ben spons hoor gooi maar...

linda2008 schreef:Haha daar ging iets mis met topics![]()
Maar wat een plaatje Tina! Echt een breitling 2.0 versie!! Die blauwe oogjes kwamen heel onverwachts, maar maken hem wel helemaal af!
Hele leuke verrassing!Dustinlover schreef:Wat een knapperd Tina!! Ben heel benieuwd hoe die verder gaat uitgroeien!
Jannexjolink schreef:Gillbo schreef:Wat een leuk pluizebolletje, die ogen zijn echt apart. Blijft dat zo?
Ja dat zijn maanogen wss blijven die wel
Maydine schreef:prachtig!!!Zoals beloofd een grote foto spam!En de kleine fluffy man heeft inmiddels ook een naam:
TH's Exclusive Magnum
![]()
[ [url=m/i7wwzq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qy48Fc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2drZSx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PhBu6B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q4myJj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WVXc0N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EhWmx6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jjG8mm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T5d1if.jpg]Afbeelding[/url] ]

toch maanogen ?