Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_ schreef:Art_Ificious schreef:Ik volg mijn kennissen hebben vorig jaar een jaarling gekocht met afstamming ook Brijol
Op paspoort staat brunblakk maar wij zijn zeker dat het grablakk is.
Benieuwd wat eruit komt rollen bij jouw merries.
Dat vraagt om foto s
xApple schreef:Maris; Lars is nu 1.38 maar hij groeit echt in spurten. Afgelopen zomer heeft hij bijna 6 maanden compleet stilgestaan qua groei en nu in de winter opeens 5cm erbij.
Ik heb goeie hoop dat hij op 4 jarige leeftijd toch nog een mooie stokmaat heeft.
Ik doe ook een gokje;
Hinde: 2 mei merrie brun
Preben: 28 mei merrie gra
Hanne: 27 mei hengst rod
Maris_ schreef:Haha deal Marloes! Geldt ook vice versa!Grappig dat ze rond dezelfde datum uitgeteld zijn, wanneer moet Ukie? Zijn we straks familie
![]()
@ Art_Ificious, leuk! Heb je een foto?
Edit: Dat is sowieso een gra idd ! Haha!
Maris_ schreef:xApple schreef:Maris; Lars is nu 1.38 maar hij groeit echt in spurten. Afgelopen zomer heeft hij bijna 6 maanden compleet stilgestaan qua groei en nu in de winter opeens 5cm erbij.
Ik heb goeie hoop dat hij op 4 jarige leeftijd toch nog een mooie stokmaat heeft.
Ik doe ook een gokje;
Ik ben vergeten Lys te metenJe hoort het nog
!!
Wat voor een stokmaat zou je graag minimaal willen?
Art_Ificious schreef:Heb aan een fjordenkenner gevraagd wat zij dacht en zij zei ook grablakk.
De dag dat hij afgeleverd werd zei ik meteen dat die geen brunblakk kon zijn
Recente foto's heb ik niet helaas, moet ik snel eens voor zorgen.
Star (Benten x Brijol)
Speciale haarwervels op het hoofd namelijk 3 in een soort driehoek.
Is inmiddels gecastreerd want hij had nogal praatjes ook. Steigeren en stampen als je even niet oplette.
[ [url=m/VW2Nq5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jSVJgS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IkdlyK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maris_ schreef:xApple schreef:Maris; Lars is nu 1.38 maar hij groeit echt in spurten. Afgelopen zomer heeft hij bijna 6 maanden compleet stilgestaan qua groei en nu in de winter opeens 5cm erbij.
Ik doe ook een gokje;
Ik ben vergeten Lys te metenJe hoort het nog
!!
Wat voor een stokmaat zou je graag minimaal willen?
Maris_ schreef:Haha deal Marloes! Geldt ook vice versa!Grappig dat ze rond dezelfde datum uitgeteld zijn, wanneer moet Ukie? Zijn we straks familie
![]()
@ Art_Ificious, leuk! Heb je een foto?
Edit: Dat is sowieso een gra idd ! Haha!