Belle dr uier nu, beetje wazig maar als je goed kijkt zie je nu wittige/doorzichtige plak aan dr tepels zitten, melktest nog t zelfde, we wachten af... .
Ik ben echt heel benieuwd! Ben namelijk nog steeds verliefd op je creatie van 2016 die kwam ik op marktplaats tegen. Smart Rock N Trigger. Wat een knappe verschijning is dat!
Normaliter wel idd, maar ik heb bij deze serieus officieel een fopmerrie, ph is ineens weer 7,0 , alleen eerst als je dr melk uit probeerde te melken dan kwam er gewoon een druppel en nu als je doet melken komt er een hele straal en is t papiertje helemaal doorweekt.. Volgens mij heeft ze zich weer bedacht en vindt ze t te koud .
Naar welk PH moet het precies en wat is door de beugel genomen de chronologie? Ik merk elke keer dat ik lees dat het PH gezakt is ik een jeej-momentje heb maar ik weet eigenlijk amper waar het over gaat los van de zuurtegraad en dat het een indicatie is wanneer een veulen gaat komen natuurlijk haha.
mijnlieverd
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-18 22:16
Naar rond de 6.0, de vorige keer toen Belle echt duidelijk 6,2 had, was er binnen 24u een veulen. Hoe verder van de bevalling af hoe hoger de ph, meestal beginnen we hier rond de 7,7/7,5 of 7,2. Hoe lager hoe dichterbij dus. Alleen hangt t wel van de merrie af hoe snel t daalt, bij Belle daalt t geleidelijk, maar bij Biscuit vorig jaar heel snel, want t veulen was er al voor ik er erg in had .