Ze heeft het er maar zwaar mee...
Is de eerste keer dat ik haar zie liggen in de paddock.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Euforie schreef:Ah knappe meid!
Ik kan me herinneren dat Vie t rond die periode ook wat zwaar had. Toen kreeg ze weer een opleving totdat dr uier ging ontwikkelen.
Niet dat het hetzelfde hoeft te gaan bij Esmeralda hoor maar jou foto haalde herinneringen op aan toen... Aaah zwijmel hihi
Euforie schreef:Jaaa zo spannend. Kan echt niet wachten, laat staan hoe t voor jou is hahaha
fyjuul schreef:blijf het steeds zeggen maar ik vind het echt zon mooie merrie![]()
heb je eigenlijk ook een standfoto van formidable? heb er nog geen voorbij zien komen
mina_dero schreef:ik volg ook
Yadano78 schreef:Al uierontwikkeling? Mijn pony is dezelfde dag uitgerekend en ook meiden dus ik ben wel benieuwd hoe het er voor staat
Jannexjolink schreef:Ik volg op het alleeeeer laatste moment ook nog mee wat een prachtig hengst ben toch ook wel een beetje verliefd nu en wat een prachtige merrie ben vooral een beetje verliefd op dat vos veulentje van formidable wat een gangen! Ben benieuwd wat voor veulen eruit komtga je nog verder met bloggen als het veulen er is?
Mer1980 schreef:Dekt hij natuurlijk of is ie vandaag op de bok gegaan? Knappe Formidable...