En haar manen weer mooi kort zag ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik blij, zij blij. Voor mij inderdaad prettig om te zien dat ze het er goed heeft en ze super op haar passen. Nu vooral duimen, haha.
Ook als de kudde was verweid hoefde ik nooit lang te zoeken. En als ik dan haar naam riep schoot dat hoofd omhoog (of als ze de auto alleen al hoorde, haha). Vooral leuk als ik overdag met de fiets langs de wei kom richting stal want dat verwacht ze dan niet en dan trekt ze altijd zo'n "WTF doe jij hier?" hoofd. 
ja, hoop dan ook echt dat het deze keer wel is geslaagd. Wil haar niet de hele zomer missen.

En dat was in een tijd dat een geïmporteerde AT gemiddeld nog tegen de 30.000 euro moest kosten (weliswaar transport e.d. meegerekend).
Ik dacht dan ook dat me dat niet voor mijn 40ste zou gaan lukken, maar dat liep dus anders. En tegenwoordig is er toch zeker wel best wat aanbod in de categorie tot 10.000 euro en als je geduld hebt of geen voorkeur hebt voor een bepaalde kleur of afstamming red je het zelfs met 5-6.000 euro.
Maar ja, dat is voor veel mensen alsnog eventjes sparen... Maar dat is zelfs voor een gewone sterveling die geld heeft om een paard te onderhouden best bereikbaar en dat is niet altijd zo geweest. En nee, dat zijn zeker niet alleen maar kromme bokken.
tja, kwalijk kan ik het haar niet nemen, want ze heeft het behoorlijk naar haar zin. In wezen was het bij de eerste poging al dikke kans dat het niet zou slagen vanwege de gezondheidstesten die nog gedaan moesten worden, maar ik hoop dat het nu in elk geval wel is gelukt!
hopelijk blijkt ze mooi drachtig en komt ze snel weer thuis

(al zal elke uitkomst uiteindelijk helemaal geweldig zijn)

Wat spannend!