Spannend!! Ik ben benieuwd wat eruit komt, alle Uphills die ik ken zijn ontzettend rillerig en/of lastig. Maar een knap veulen moet het zeker worden!
Change3x schreef:Spannend!! Ik ben benieuwd wat eruit komt, alle Uphills die ik ken zijn ontzettend rillerig en/of lastig. Maar een knap veulen moet het zeker worden!De paar die ik ken zijn dan weer doodbraaf
Change3x schreef:Spannend!! Ik ben benieuwd wat eruit komt, alle Uphills die ik ken zijn ontzettend rillerig en/of lastig. Maar een knap veulen moet het zeker worden!Mijn Uphill is kuikenmak!Maarre hopelijk komt het veulentje snel!!
Jaaaa laat de baby maar komen! vannacht of morgen denk ik inderdaad ook. speentjes zijn ook mooi vol!
Nee nee... betere dag! Haha! Ik denk niet dat ze lang wacht ze is echt onrustig.. Eet wel een hapje tussen door!
Ik ben zenuwachtig! Duimen jullie voor goede afloop! Ze wil al paar keer liggen.. Ik vind het altijd maar weer zo spannend!!!
lisch schreef:Ik ben zenuwachtig! Duimen jullie voor goede afloop! Ze wil al paar keer liggen.. Ik vind het altijd maar weer zo spannend!!! Haha herkenbaar! Heel veel succes!
Ze heeft nu sproeiers! Even gekeken met oudste zoontje die vond het wel grappig dat het melk er zo hard uit spuit.
Succes Lisch! Dat kan nooit lang meer duren. Komt vast goed, tot nu toe heeft ze het boekje gelezen! En wat een schappelijke tijd!