Saranghea; Zwarte merrie 25 april Hagelslag; Valk hengst 30 april Anoukloves_; Bruine merrie 4 mei Lisavwijk; Valk merrie 5 mei danielle80; Palomino hengst 6 mei dadabo; Palomino merrie 12 mei Char_lotte; Valk hengst 12 mei xbelievitx; palomino merrie 13 mei Tessa_93; Valk hengst 15 mei Myrth97; bruin hengst 15 mei
en ik ben bang dat ze het nog een weekje binnen gaat houden, maar hoop voor mijzelf, mn zusje en natuurlijk voor heidi dat ze t veulen dit weekeind eruit gooit ik ben inmiddels heel nieuwschierig. plus vanaf volgende week iets minder tijd ivm nieuwe opleiding/omscholing....
Nou, vandaag gaat er ook nog niks uitkomen... Maar mooi grasjes laten eten... Extra vitamines
Saranghea
Geplaatst: 06-05-17 10:06
Ff een lijstjes update, hoe het er nu uitziet lijkt het erop dat ze het veulen nog wel even in zich houd. Saranghea; Zwarte merrie 25 april Hagelslag; Valk hengst 30 april Anoukloves_; Bruine merrie 4 mei Lisavwijk; Valk merrie 5 mei danielle80; Palomino hengst 6 mei dadabo; Palomino merrie 12 mei Char_lotte; Valk hengst 12 mei xbelievitx; Palomino merrie 13 mei Kris_P; Valk merrie 14 mei Tessa_93; Valk hengst 15 mei Myrth97; Bruine hengst 15 mei doezel2; Bruine merrie 18 mei AylaB; Valk hengst 17/19 mei
Ze gaat niet hard genoeg vind ik, Ze moet opschieten
hagelslag
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-17 11:52
SayaJones schreef:
Ze gaat niet hard genoeg vind ik, Ze moet opschieten
Nou inderdaad... Duurt veel te lang
Saranghea
Geplaatst: 06-05-17 19:29
Ik denk ook best dat Heidi het liever er vandaag uitsmijt dan morgen, ze staat steeds vaker op "haar plekje" en staat ook heel vaak in de paddock op rust, maar wat verwacht je ook met zo'n omvang.
Ik volg op 't laatste moment nog even! Haar boobs zijn al wel aardig gevuld. Toch gok ik dat 't minstens nog een weekje duurt, namelijk: 14 mei. Ik verwacht dan een bruin merrie veulen