Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) rondlopen, dus blijkbaar liggen ze daar ook graag. Binnenkort bouwen we de inloopstal om tot drie kraamstallen, zodat de drie drachtige merries 's nachts op stal kunnen. De andere twee zullen 's nachts dan wel onder de overkapping gaan staan (die zit tegen de inloopstal aan). Overigens hebben ze nog een ander stuk permanent tot hun beschikking dat minder vertrapt is en waar ook nog een tweede schuilstal staat. Maar het blijft even doorbijten deze tijd van het jaar.
Mijn wens is een mooie paddock te laten aanleggen, maar we hebben vorig jaar eerst geïnvesteerd in verharding rondom de inloopstal. Het kan niet allemaal tegelijk helaas. Momenteel hebben ze mazzel, want met de vorst is de rest van de wei gewoon open. Dat de vorstperiode lang mag duren. Bij voorkeur tot april en daarna zon en warmte, en veulens!

Die andere twee wilden er niets mee te maken hebben en deden een schoonheidsslaapje.
En niet geheel per ongeluk 'de witte' van een afstandje, want zo valt minder op hoe vies ze is en gaat ze juist prachtig op in de omgeving, toch?

Valt niet mee met één schimmel die me overal achtervolgt en één schimmel die bij vlagen niets van me wil weten.
Gelukkig wilde ze met een beetje brok toch even blijven staan.
Maar ook hier nog niet zoveel te zien. Shadylah, vandaag 275 dagen drachtig:
)

Foto's moet nog een hoop voor gebeuren. Maar als ik ze uitgezocht heb, zou ik in ieder geval de vaders voor dit jaar nog een keer showen en misschien wat die op het lijstje staan.AniekR schreef:Wat de 3-jarigen betreft vind ik het wel erg jammer dat ze nu pas in het najaar verrichtingen lopen. Voor mij een reden om ze nog niet zo maar te gebruiken, gezien het risico dat ze niet door de test komen en je dus een part-bred veulen hebt. Ook wordt er nog wel eens één verkocht. Daarnaast kon je ze tijdens het verrichtingsonderzoek altijd nog even goed zien.
ben benieuwd
Maar de mensen waar ik zondag op visite was dan ook niet
Kan me ook niet voorstellen dat hengstenhouders daar anders tevreden mee zouden zijn.