leuk dat je mee volgt aruals! Dankje voor het compliment
De meningen verschillen over het hartje, maar de meeste vinden het leuk
hartje_sunny
Geplaatst: 25-11-16 14:58
met haar lieve blik op die foto het hartje hoort nou eenmaal bij sunny ik vind het leuk! ik ben zo benieuwd naar het veulen. hengst, merrie, gestippeld of niet, spannend! het zou leuk als het veulen de stippen krijgt van zijn/haar lieve papa
Bedankt voor je lieve reactie Jeika, ik hoop het heel erg. Ik zit me eigenlijk ook wel druk te maken terwijl het niet nodig is, Sunny zit super in haar vel, is actief en vrolijk, ze is mega dik en we zitten al tegen de 9 maanden aan.
Toch blijft het spannend, als ik dan een keer geen schopjes voel word ik gelijk bang
Laat je niet gek maken hoor, het kan zo'n mooie tijd zijn en het is zonde dat te verpesten met stress. Wees voorbereid op wat fout kan gaan en geniet van de rest
Ik ben ook persoonlijk een stuk geruster dat ik ervaring heb met het verlossen van schapen en als het dus goed fout gaat ik iig iets kan doen. Gaan we nooit vanuit maar wel prettig misschien kan je er ook research naar doen
Wat een leuke mama! (en papa, jammer dat je zo snel van hem afscheid hebt moeten nemen. Hoop voor je dat het veulen straks die pijn een beetje kan verlichten)
Nanne02; Geen idee of dat een bestaand Nederlands woord is Ik ga zo snel mogelijk nieuwe foto's maken
Pasha_2011; een naam met een mooie betekenis, ivm het inslapen van Maxje... Bijvoorbeeld een naam met als betekenis 'geschenk' of 'wonder', iets in die richting
Star on earth (want max is de star on heaven ) Nee oke dat is wel heel zweverig
Maximus Mini-maxi Ja weet ook niks
_l_amanda_l_
Geplaatst: 29-11-16 18:59
:pet: wat erg dat jullie Max hebben moeten laten inslapen... Wel spannend dat er een veulentje aan zit te komen! Wat betreft namen zou je hier: http://www.scots-online.org/dictionary/ ... _scots.asp kunnen zoeken, misschien een leuk schots woord als naam? (--> de Shetland Eilanden )
Kabayo: meerdere mensen zeggen iets met Max in de naam, maar eigenlijk vind ik dat juist niks, want Max was Max, en ondanks dat dit zijn veulen is is het geen nieuwe Max
Via Google translate kan je Geschenk of wonder invullen, en dan andere talen kiezen. Zo betekent wonder in het Cebuano, Milagro Wonder in het Kroatisch, Cudo
Sanne1992 Dat is ook een goed idee, ga ik ook eens proberen, dankjewel
Ik heb van de week nog even foto's proberen te maken, wel weer slechte mobiel kwaliteit helaas Ik zal ze straks even plaatsen.
M_maxx
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-16 11:27
Sorry mensen, ik heb haar niet gepoetst en mooi gemaakt voor de foto's . Ik had niet zo veel tijd, dus haar even snel uit de wei geplukt met rommelige manen en ze was ook erg vies, klein varkentje
Het veulen hangt wat meer naar rechts
En nog eentje van de zij/voorkant. Vanaf de zijkant lijkt haar buik helemaal niet zo dik, maar als je achter haar loopt dan zie ja vanaf achter echt een flinke buik, alsof ze een skippybal in heeft geslikt