[WEBCAM][VOLG]Arabische topper verwacht in 2017!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:49

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 02:28

YildizArabs schreef:
Oh wat fijn ff naar de pedicure... *\o/*

Even goed camera's met elkaar vergelijken Mies! Die hierboven kan niet op afstand draaien, kantelen en inzoomen. Geloof me, is best handig :P

Ik heb dit type: http://www.ipcameracenter.nl/product/37 ... GwodbVsDwg

Oh dat is inderdaad wel handig, en deze vind ik ook nog niet enorm duur! *\o/*

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:26

Wij hebben van die laatste waar YildizArabs de link van postte twee cams in ons huis hangen. Bevalt erg goed! Ik kan letterlijk overal ter wereld kijken of thuis alles goed gaat (bijvoorbeeld om te kijken hoe het met de katten gaat als we een weekendje weg zijn). Middels een app is de camera te sturen (je kunt hem dus draaien als hetgeen je wilt zien net buiten zicht loopt) en je kunt inzoomen, overschakelen op nachtzicht... Een van onze twee cams heeft zelf een luidspreker zodat we tegen de dieren kunnen praten. Al met al: wij zijn er heel erg tevreden over!

Michelle_S

Re: Arabische topper verwacht in 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 19:11

Dankjewel GreasMonkey! Ik ga dan denk ik inderdaad voor die ene camera die jullie aanraden! Bedankt!

Vandaag kon ik helaas niet zelf bij de wondverzorging zijn, kwam net uit de nachtdienst maar zojuist kreeg ik fotootjes toegestuurd van de arts-assistente waar ik erg blij mee ben. Been ziet weer wat dunner en de wond wat smaller, haar wondranden zien er mooi roze uit! We gaan weer de goede richting uit!

Foto's heb ik bijgevoegd in het album..

En Jet groeit echt met de dag lijkt het wel! haha! Ben er zo blij mee, ze ziet er onwijs goed uit en is helemaal zichzelf gelukkig. Die arts-assistenten zijn ook helemaal gek met haar en ze word echt door hun verwend!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-16 15:43

Afbeelding

Jet's buikje van ruim 6 maanden dracht! *\o/* <3

Ik ben vanmorgen weer naar Jet geweest en hebben ze de wond weer uitgepakt, zag er ontzettend goed uit. Gewoon ongelooflijk hoe dat in 3 dagen kan veranderen, ze zijn van de kliniek zelfs zo positief dat ze volgende week hoogstwaarschijnlijk naar haar nieuwe thuis zou mogen. Ik ben echt geweldig blij!!

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 09:12

En Yes het ontslag gaat door!! Vandaag gaat Jet naar haar nieuwe huisje!! *\o/* /3

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 09:55

Goed nieuws Michelle! Waar gaat ze nu heen?

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 10:50

Ze gaat naar Exloo, dorpje naast Odoorn waar mijn vriend en ik sinds augustus wonen. Ze komt daar bij een gezin te staan met een kwpn-er, c-pony en shetje :)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 17:46

Heb het haar ingefluisterd No_No en Jet is ontzettend braaf geweest. Op de kliniek alle dierenartsen en assistenten verwend met een taart en een mooie kaart met Jet fotootjes erop. Daarna werden we ontzettend leuk uitgezwaaid door iedereen, kon mijn tranen nog net binnen houden van geluk. Jet liep in een keer de trailer braaf op en eenmaal bij haar nieuwe huisje keek ze haar ogen uit. Heerlijk gelijk de weide in, ze heeft een ontzettend mooi thuis gekregen. Daarnet nog even terug gereden om haar in stal te zetten maar ook dat ging goed. Ze is natuurlijk wat onwennig maar ik ben tot nu toe erg tevreden over hoe alles loopt. Morgen ga ik Jets wond verschonen en zal ik daar weer foto's van plaatsen, nu eerst wat fotootjes van een ontzettend blije Jet!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Knapperd <3

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 19:01

Wat fijn dat het zo goed gaat, ze ziet er vrolijk uit! Nu nog een mooi naambordje op de staldeur :D

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 00:44

geweldig dat ze weer thuis is..of nu ja; dr nieuwe thuis dan :D
Zo te zien voelt ze zich er lekker op dr gemak met die vrolijke blik van dr.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-16 16:03

Niet de beste kwaliteit, maar wow, ik zette Jet in de wei en ik probeerde Jet natuurlijk rustig te houden maar ik geloof dat ze gewoon ontzettend blij was en zich even liet gaan! :) ''Don't give up, I won't give up
Don't give up, no no no! '' , ''I'm free to be the greatest, I'm alive, THE GREATEST!'' <3 #nietkreupel!!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 14:38

Wat geweldig dat ze weer 'thuis' is Michelle!
En dat laatste filmpje, echt heerlijk, zelfs ik krijg er kippenvel van, ik kan me amper voorstellen hoe blij het jou moet maken om haar weer zo te zien!
En wat een knappe dame is het toch <3

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:33

Super leuk dat filmpje! Ze ziet er heel vrolijk uit en dat is het belangrijkste :j

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-16 18:55

Haha ja echt hé, ik krijg ook kippenvel, mede door dat nummer wat er gewoon enorm goed bij past! Kom maar op zegt ze! <3 Dankjewel!!

Ze is inderdaad vrolijk, zo mooi om te zien, ze leek vandaag alweer veel meer op haar plek dan gisteren, toen was ze nog wat onwennig. Fotootje van vandaag,

Afbeelding <3

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 19:14

mooi filmpje, je zou zo niet zeggen (op het verband op dr ene been na dan) dat je naar een geblesseerd paard zit te kijken. Stemt hoopvol voor dr herstel in elk geval :D

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-16 23:05

Precies, dat vind ik ook, goed om te horen Cynn! <3 *\o/* Morgenavond ga ik de wond weer uitpakken, ben enorm benieuwd! Ze was vandaag bij het buitenzetten ook helemaal niet pijnlijk, geen opgelopen been, had ik eerlijk gezegd beetje verwacht na haar showbui.. :+

Leuke banner gemaakt, zowat nog maar 4 maanden! <3 *\o/* <3 *\o/*

Afbeelding

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 23:16

Ze ziet er super happy uit!!
En bewegen is juist goed, het is geen energie ontploffing, meer een vreugde dansje. Ik ga er altijd vanuit dat ze zo in vrijheid echt wel voelen wat ze aan kunnen (zeker slimme merries als Jet). Dat het eng is snap ik trouwens ook :+

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-16 15:20

Daar heb je gelijk in Corine! Dankjewel! :)

Vanmorgen weer ff bij Jetje geweest, of ik verbeeld het mij, maar ik dacht toch echt haar veulen eventjes te zien bewegen (bovenin de buik) :+

Afbeelding
Vandaag op 228 dagen dracht.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 17:56

Afbeelding

Beetje slechte foto maar eergisteren zat Jet op 7 maanden dracht, nog 4 te gaan!

Afbeelding

Wat denken jullie, welk kleur krijgt het veulen? :o

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:16

Ik kom hier ook even volgen. Wat is Jet onwijs knap en die hengst... :~

Je ziet het veulentje duidelijk bewegen op het filmpje :d .
Ik gok op een valkje!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 23:30

ik gok op een bruine zonder aftekeningen, maar de andere grote kanshebber (schimmel) is ook zeker niet verkeerd :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 10:36

Leuke foto Mies! Ze begint nu aardig te groeien. :wow:

Als het een valk wordt denk ik dat ik een vet probleem met Michelle heb... :P (Valk kleur is niet mogelijk uit volle arabs, dus dan hebben we verkeerde zaadjes opgestuurd).
Ik hoop op een schimmeltje <3

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 10:59

Hahaha goedemorgen :')
Ik dacht serieus te zien dat de hengst een valk was. Alleen de foto in de begin post was voor mij zichtbaar.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 07:12

Leuk leuk! Ik ben echt ontzettend nieuwsgierig, we weten natuurlijk het geslacht, nu is de kleur nog een raadsel. Ik hoop ook op een schimmeltje Yildiz, haha maar dat wist je :) haha!

Icecrystal, leuk dat je ons ook komt volgen en dat je het een gave combi vind! Geeft niets, maar valk is inderdaad niet mogelijk, haha!

25% kans op vos, 25% kans op bruin 25% kans op vosgeboren schimmel of 25% kans op bruingeboren schimmel :)