Daantjuh88 schreef:Gefeliciteerd!! en wat een geluk, niet eens een nachtbraker Nee, die gebroken nachten waten voor de week ervoor. Maar dat ben ik nu alweer vergeten...
Alja schreef:aparte naam heeft je merrie Huh? Waar staat de naam van de merrie dan? Gefeliciteerd met het veulen
nienke555 schreef:Alja schreef:aparte naam heeft je merrie Huh? Waar staat de naam van de merrie dan? Gefeliciteerd met het veulen Op de vorige pagina. Helianthus
Tessa_93 schreef:Op de vorige pagina. HelianthusHuh? Ik dacht dat dit topic maar 2 pagina's had, maar nu zie ik dat het er 5 zijn. Dankjewel
nienke555 schreef:Tessa_93 schreef:Op de vorige pagina. HelianthusHuh? Ik dacht dat dit topic maar 2 pagina's had, maar nu zie ik dat het er 5 zijn. Dankjewel Het was nog vroeg
Tessa_93 schreef:Gefeliciteerd!! Ik vind het altijd wel wat hebben zo zonder aftekeningen. Of zal ze gaan schimmelen?Ik weet het niet. Kans zit er in. Al heeft Spielberg maar een schimmel ooit gefokt.Ze lijkt nu echt gewoon donkerbruin
De beloofde foto's van knappe Marabella en haar mams.Weet iemand hoe ik een video kan plaatsen met iPhone?Ik heb mooie filmpjes van de eerste keer in de wei.
Plaatje zeg! Wat een lange stelten! Ik heb het toen gedaan door het te uploaden in YouTube en de link hier te plaatsen.