spannend en inderdaad je voorkeur, moet lukken toch alleen is het altijd jammer dat een mens keuzes moet maken en toch wat verkopen. Maar ook leuk als je dan foto's krijgt van de mensen.
Idd, als ik nou een geldboom had , maar helaas . Maar t is idd ook heel erg leuk als je ziet dat mensen plezier hebben van het veulen/paard wat jij hebt gefokt en foto's enzo sturen idd .
Oooh het komt dichterbij! We kunnen nu echt aftellen, onze merries liggen allemaal mooi dicht bij elkaar he Ik vermoed wel dat Jade de aftrap gaat geven
Idd ik zou ook mijn kudde kunnen/willen blijven uitbreiden, maar dan moet ik eerst de lotto eens winnen ofzo
Het is ook echt leuk dat je zelfgegokte veulentjes goed terechtkomen en je ze kan blijven volgen. Zo handig Facebook
mijnlieverd
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-17 11:45
Ja echt kei leuk! Denk ook wel dat Jade de aftrap gaat geven, daarna gaat Biscuit denk ik(vorige keer was ze 326 dagen ofzo, dus denk dat ze nu ook voor de 340 bevalt), of Belle moet ook korter dragen dan 340 dagen .
Hope nog 70 dagen te gaan . Met de dames gaat t super! Begint nu t allemaal dichterbij komt toch wel steeds spannender te worden, sowieso bij elke merrie, maar bij Belle en Hope nog ietsjes meer omdat t bij beide hun eerste veulen is...Hopelijk gaat alles goed .
mijnlieverd
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 18:42
Belle dr uier begint alweer iets meer vorm aan te nemen , Belle dr uier raak ik regelmatig aan(deed de eerste keer nogal narrig) om er zeker van te zijn dat ik er straks ook aan mag zitten, mocht er iets zijn en heb ph strips aangeschaft voor tegen die tijd dat ze zou kunnen bevallen en dan is t natuurlijk ook wel handig als je eraan kan zitten, maar afijn dat was ik dus aan t doen en toen ineens dacht ik van huh dat voelt anders, ik kijken en toen trof ik dit dus aan haha.
Haha,geduld dat heb ik niet , ben er iig heeeel slecht in om dat te hebben haha.
Dank je Madje . Nee nog niet, over 35 dagen pas.
mijnlieverd
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-17 15:07
Eindelijk weer wat foto's kunnen maken, alleen Hope dr buikje kreeg ik niet goed op de foto, lijkt iig in reality iets meer als dat nu te zien is op de foto, ze werkte ook niet echt mee . Biscuit is vandaag 294 dagen, Belle 296, Hope 282 en Bibi 258.
En deze is zo lief
joey2010
Geplaatst: 02-02-17 15:42
Heerlijk in het zonnetje vandaag. Het duurt gelukkig niet zo lang meer het wachten tot het eerste veulentje geboren gaat worden. Ik ben erg benieuwd.
Tinniie
Geplaatst: 02-02-17 19:23
Wat heeft Belle een mooi 'froefroeke' Al je merries zien er zo lief en zachtaardig uit
Wat een prachtige merries heb je toch ! En idd, ook ik moet nog veel langer geduld hebben dan jij (8 juni), dus wees maar blij dat het opschiet
mijnlieverd
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-17 20:56
Tinne, Ff op moeten zoeken wat een "Froefroeke" is , bij google afbeeldingen zag ik vrouwen met een pony , dus ga er vanuit dat je haar voorpluk bedoeld , ja die heeft ze idd . Ze zijn ook allemaal echt heel erg lief en zachtaardig .
Clauh, Dank je! 8 juni? Das nog ver weg . Wist niet dat je een merrie drachtig hebt? Heb ik iets gemist of?
Joey, ja t zonnetje scheen super fijn, heerlijk, laat de lente maar beginnen hoor .
Ik heb het niet op bokt gezet want het is een veulen op bestelling, dus niet van mij Maar vandaag voor het eerst zien zwemmen en dat blijft een geniet moment. En froefroeke, wat een prachtig woord
Ah oké vandaar, maar maakt t zeker niet minder spannend voor je natuurlijk, kei leuk! Jaaa leuk is dat he, als je dat kan zien . Welke combinatie trouwens?
ClauH
Geplaatst: 02-02-17 21:13
Het is voor mij net zo leuk ja, geen verschil met vorig jaar toen het wel voor mij was. Het is Bob Acres Outlaw x Personalitys Listo.