Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celiien schreef:Eerste reactie: HE? Nu al? Het is nog maar een baby!
Tot ik in je onderschrift keek en ze dus al 3 jaar iswat vliegt de tijd!
Gefeliciteerd!
Flux schreef:Gatsjamikke wat vliegt de tijd! Fi nu ook al op date, man man man, hoe denken Keessie en Sublime hier eigenlijk over??!![]()
Ik moet eerlijk gezegd nog even aan het idee wennen () En ook aan de hengst. Zijn oogopslag is prachtig, en een stoere uitstraling heeft hij ook, maar weet verder nog niet wat ik van hem vind haha.
Mijn gokje komt later! Ben nu vooral benieuwd of Yoloobaby wordt wat ik hoop dat ze wordt
xRaisin schreef:Ik gok op een Smokey Black, ik denk dat je alle mogelijke kleuren afgaat en nu is Smokey Black aan de beurt ^^
kionasuppie schreef:Ah wat een gave combi!
Net zoals bij dais zal ik een stille meelezer zijn maar ik vind je topic's altijd zo leuk om te volgen, mijn gokje ga ik doen als ze ook echt drachtig is
Just_Sannee schreef:Aha.. gras2?
Bijna is ze echt baby-af
Toydoll schreef:Jaaa volg topic van 'mijn' veulen![]()
![]()
![]()
Wat zijn het alletwee toch plaatjes. Ik ben qua gok natuurlijk voor de valk hengst gegaan, maar elk kleurtje met ballen is prima![]()
Nu hopen dat ze hem zelf ook heel knap vind, haar date...
LiiNd_Y schreef:Heel gaaf! En Fiore is bij Gerstloo in goede handenHopelijk volgend jaar een knap veulentje!
Cynthia82 schreef:Jahaaaa... 'jouw' veulen wordt bijna gemaakt! Wil je een kleur bestellen? Nu kan het nog
Cynthia82 schreef:Kan je uitleggen waarom je moet wennen aan de hengst?