Ik zou het denk ik niet doen.. Het is heel veel geld en dan is het niet eens zeker dat je een zinvol andwoord heb. Veulens hebben natuurlijk een lagere weerstand. De kleinste virussen kunnen het doen en dan ben je denk ik alleen maar banger dan opgelucht met het andwoord... Als het een 2e keer zou gebeuren zo ik het absoluut doen maar ik denk dat jullie het goed goed kunnen gebruiken voor wat Dan ook....
Het is voor meerdere artsen al een raadsel, daarom zal verwachten ze ook niet 123 een antwoord te vinden.. Ze had geen koorts en het was zeer snel fout gegaan met haar. Dit komt met een veulen van 2 weken bijna niet voor... We slapen er nog een nacht over, we weten het ook niet. De DA zegt niet onderzoeken..
Heel veel sterkte.. Wat naar, ik kan me haast niet voorstellen hoe rot je je moet voelen.... Was het leven het kleine meisje toch niet gegund.. Gelukkig heeft ze het wel heel goed gehad in de korte tijd dat ze er mocht zijn. Dat de andere veulentjes maar allemaal zorgenloos groot en sterk mogen worden
Eindelijk bij Rhodé wezen kijken! Moeder, welsh cob kinsey en Vader palomino welsh cob Legend. Ze is nu 2weken en al supergroot! Beloofd een mooie grote dame te worden
Je had yoch een dood veulen? Geeft de merrhe nog melk? Zag vandaag op facebookbericht labgskomen dat ze op stal zwartschaap (stuifzand) een merrie zoek3n!
moor
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-16 17:47
Kimberley: Dat is een groot veulen en ik heb maar een atje.. Hopelijk vinden snel een merrie!
Ik heb vannacht de melder niet omgelaten bij evita :p Vandaag was ze wat onrustig en veel languit liggen, zal vast door het warme weer geweest zijn... Maar uier was vanmiddag ook flink vol! nu 22.25 weer wat leger :p Dus nu de melder om en tv naast bed aan!!