Dat dacht ik ook dus zo gek is dat niet hoor. Maar hij heeft toch echt zwarte manen en staart. Gisteren hebben ze heel even buiten "gelopen", een minuut of 10 ivm het bagger weer. In hoeverre je het lopen kunt noemen.
Jay werd door mama in de bosjes geparkeerd en moest daar blijven staan. Het was op dat moment heel even droog en windstil dus of ze hem nou tegen de kou wilde beschermen of tegen de boze buitenwereld dat weet ik niet.
Ik herken Listo niet meer terug .... Van bitchy merrie naar zorgzame moeder, zoooo mooi.
Oh, heerlijk weer in de kudde! Heeft Listos knap gemaakt, klein race kevertje erbij! Wat een heerlijk diertje en leuk om te zien hoe zo'n merrie dan ineens echt 150% mamma is, vind je ook niet?
Ik kom weer even spammen hoor, hij is ook zo leuk . Alles in de wei moet onderzocht. De brandnetels waren een minder groot succes maar bomen en takjes zijn erg leuk (tja het is dan ook een jongetje hè).
Hij komt ook echt al een kroel halen en kan mama ook al dekken ha ha. Ik ben echt helemaal weg van die kleine donderstraal.
Dat wordt nog brullen als hij straks verkocht moet worden. ...