Heb 2 namen die misschien voor merrie/hengst kunnen. Hoop dat ik origineel ben en de naam straks niet overal opduikt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hier in elk geval 1 zwart veulen, misschien 2, dus het kunnen namen zijn die we gebruiken.
Uier ziet er nog niet spannend uit, terwijl juist zij vorig jaar uit het boekje ging. Beetje tegenstrijdig allemaal, dus we zullen zien of ze snel gaat of nog een maand wacht, haha. 
Maar denk inderdaad dat het nog niet 1-2-3 komt; het plaatje is nog niet compleet. Het alarm ging met name ook om omdat ze nog met z'n zessen in de wei lopen en Son helemaal onderaan in rang staat; dan wil je niet dat het om een domme reden mis gaat.

GE-WEL-DIG!!
Maar nu kan je lekker extra meeleven... Natuuuurlijk kan je je favootje niet in de steek laten, voorzitter van de fanclub. Voor de meelezers, Jessica is een beetje, ehm, grote Bonneke-liefhebster 

geweldig kon gisteren de foto niet zzien nu wel, dat bukken gaat hun nog makkelijk af
. Succes alvast zo te lezen wordt het spannender richting weekend. Arianne schreef:Haha Jess, het spijt me, vergeef me, bloemetje?Maar nu kan je lekker extra meeleven... Natuuuurlijk kan je je favootje niet in de steek laten, voorzitter van de fanclub. Voor de meelezers, Jessica is een beetje, ehm, grote Bonneke-liefhebster

Dit jaar gaan bijna alle merries bij Elmar; Sjirkje slaan we om het jaar over dus die mag weer een jaartje bijkomen straks en Candora gaat uit logeren bij Elandro v.d. Veldhoeve; die vond ik op de hengstenkeuring zó gaaf! Had wat mij betreft kampioen mogen worden. Dus dat gaan we maar eens koppelen.
Jaja, ik weet het; zegt nog niets, maar ik ben ook gewoon maar ongeduldig hoor
Was bij Sonneke, was ook nog niet veel, maar dat samen met haar al lage ph maakt me wel waakzaam. Wie weet duurt het nog een week, maar ik word er toch blij van... Vanavond gaan wij uit eten en mijn schoonvader zit al stiekem te grinniken, verheugend dat hij wellicht het eerste veulen ter wereld kan helpen en ons dan fijn van ons eten weg kan bellen. "Rekening graag!"
. Dan maar hopen dat ze even wacht en schoonpa pas belt als je op de terugweg bent. Veel plezier en suc6!!