Op Facebook zag ik dat het melk al langs de benen liep. Alles goed Lisch?
lisch
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-16 00:32
Verdikkie.. Ze bleef aardig gelijk met harsen maar nu net een drup melk aan der uier... Ze staat met de melder om nu maar het is wel erg vroeg nog hoor! Maak me wat zorgen.. Hoop maar dat het weg trekt of een week zo blijft zitten nog! Morgen zal ik foto update doen! Ben erg druk laatste tijd weinig gehad voor bokt
Jeetje spannend. ... pfff dat klinkt ook niet alsof beeb Nog een week blijft zitten. ... Heel veel succes in elk geval Ik duim voor een goede afloop van dit avontuur en een prachtige moeder kind foto binnenkort. ... ( maar liever pas over een week of wat natuurlijk! !)
Otje96
Geplaatst: 30-04-16 11:10
Ohh spannend Lisch! Ik volg ook mee.
Eilinora
Geplaatst: 30-04-16 11:11
Emotionele steun nodig? Kan anders wel ff wat tijd vrijmaken.
Spannend zeg! Hopelijk houdt ze m nog even binnen!
willempie14
Geplaatst: 30-04-16 13:35
vorig jaar op 3 weken te vroeg hengstveulen, wel klein maar zo fit als een hoentje dus tja is nog niet een reden voor paniek, ook bij ons de merrie meer dan een week stromend melk gehad alvorens ze dus 3 weken te vroeg beviel
hebben wel biest bijgegeven want dat was allang verdwenen
Ohjee. Zag op fb je bericht van Soie haar uier dus ik dacht : Yes het gaat gebeuren. Maar wist niet dat ze nog 3 weken moet ! Hoop dat ze veulen nog even binnenhoudt dan en anders hopen op een goede afloop ! Spannend zeg