Nou helemaal niets. Ze lekt melk. Trapt af en toe naar haar buik. Soms wat onrustig. Maar ook stukken rustig slapen. Ze staat nu in de wei, kan dr alleen maar goed in de gaten houden.
Mystica dat is voor jou wel extra lastig met terugdekken. Ik wacht al een poos op een merrie dus als het eindelijk lukt ben ik ook heel blij als het een Desperado merrie is. Is helaas toch weer een hengst dan wordt hij toch verkocht.
Haha, ff; hier hetzelfde. Ze eet ook bijna niet meer. Lekt melk, ligt niet meer, temp zakt maar verder? Ho maar. Overigens heb ik het over Desperados (De Niro). Maar inmiddels ben ik alleen bezorgd over het veulen, dat maar binnenblijft. Het is twee jaar niet gelukt haar drachtig te krijgen, dus ik weet nog niets. Volgens haar fokker krijgt hij alleen maar merries uit deze stam, ben benieuwd. Wij hebben een Tuschinsk x 00 Seven die geeft alleen maar hengsten, al vier op een rij.
Spannend allemaal! Mystica, een vriendin van mij had het andersom: zij had een Doruto merrie en wilde dolgraag een merrieveulen. 6 keer op rij een hengstveulen! Uiteindelijk heeft ze de merrie drachtig verkocht en wat werd er bij de nieuwe eigenaren geboren..... Uiteraard een merrieveulen
Blijkbaar gebeurd dat toch ook regelmatig, dat er met een verkeerde hengst wordt geïnsemineerd. Ben ook benieuwd wat dat praktisch voor gevolgen heeft....